منتشرکنندگان اخبار جعلی و نفرت پراکن تیک آبی توئیتر نمی گیرند

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، توئیتر میخواهد از سال آینده دوباره ارائه تیک آبی به کاربرانش را از سر گیرد و احتمالاً افراد مشهور، سیاستمداران و فعالانی که قوانین نفرت پراکنی پلتفرم را زیر پا می گذارند از آن محروم می شوند.

منتشرکنندگان اخبار جعلی و نفرت پراکن تیک آبی توئیتر نمی گیرند

این شبکه اجتماعی در سال 2017 میلادی ارائه تیک آبی به کاربرانش را متوقف کرد اما روز گذشته اعلام شد قابلیت مذکور از اوایل 2021 میلادی دوباره ارائه خواهد شد. البته دریافت آن شامل قوانین جدیدی می گردد.

معیارهای پیشنهادی به توئیتر اجازه می دهد از ارائه تیک آبی به کاربرانی خودداری کند که در کمپین های هماهنگ انتشار اخبار جعلی یا آزار شرکت نموده اند، با استفاده از حساب های جعلی فالوئرهای خود را افزایش داده اند یا با حمله به گروه های اقلیت محتوای نفرات پراکنی را منتشر می نمایند.

این فرایند شامل افرادی می گردد که به دلیل نقض قوانین توئیتر از جمله انتشار اخبار جعلی ویروس کرونا یا درباره انتخابات ریاست جمهوری حساب های کاربری شأن به مدت 6 ماه مسدود بوده است.

شرکت ها، سازمان های خیریه، خبرنگاران، افراد مشهور، بازیکنان ورزشی و غیره می توانند درخواست دریافت تیک آبی را به توئیتر ارائه نمایند.

قبلاً توئیتر اعلام نموده بود کاربرانی که قوانین پلتفرم را نقض نمایند، تیک آبی خود را از دست می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 687

به "منتشرکنندگان اخبار جعلی و نفرت پراکن تیک آبی توئیتر نمی گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتشرکنندگان اخبار جعلی و نفرت پراکن تیک آبی توئیتر نمی گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید