ممنوعیت تبلیغات در تاکسی های شهری

به گزارش رپید دانلود، معاون نظارت و امور منطقه ها سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران تاکید نمود که نیروی انتظامی و راهور جلوی تبلیغات در تاکسی های سطح شهر را گرفته اند.

ممنوعیت تبلیغات در تاکسی های شهری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وحید سرلک با اشاره به پیشنهادی که هر ساله برای افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر اعلام می گردد و در نهایت فرمانداری است که باید آن را تایید، رد یا اصلاح کند، گفت: پیشنهاد ما همان افزایش 40 درصدی بوده است، ولی در نهایت به ما ابلاغ شد که نرخ 25 درصد افزایش یابد.

وی در عین حال این رقم را به صورت میانگین دانست و گفت: بعضی خطوط تا 35 درصد مجوز افزایش نرخ را دریافت نموده اند.

سرلک با اشاره به این که افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کل سطح شهر تهران به صورت میانگین اتفاق می افتد، اضافه کرد: در گذشته به یکسری خودروی محدود تبلت دادند تا تبلیغات داخلی صورت گیرد، ولی هماهنگی های لازم هنوز صورت نگرفته است.

وی هماهنگی را مقدم بر نصب تبلت ها دانست و تاکید نمود: مبلغ تبلیغات باید در اختیار تاکسیران قرار گیرد و تا کنون بخش کمی ارائه شده است.

سرلک با بیان این که در حال حاضر هیچ قراردادی میان تاکسیرانی و شرکت موردِ تبلیغ وجود ندارد، اضافه کرد: تا به امروز هیچ مبلغی به تاکسیران ارائه نشده است و صرفا درصدی متعلق به سال های گذشته است و تعداد محدودی هم بوده است.

معاون نظارت و امور منطقه ها سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در مصاحبه با رادیو تبادل نظر، اظهار کرد: به علت عدم هماهنگی، پلیس راهور و نیروی انتظامی جلوی تبلیغات را گرفته است.

سرلک با اشاره به این که کمتر از 1000 تاکسی مجهز به تبلت ها شدند و از آن ها سفته دریافت شده، اضافه کرد: در بسیاری تاکسی ها چنین مسئله ای را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: تورم و افزایش نرخ حتما باید در سال نو اتفاق افتد و این پیشنهاد در دی یا بهمن سال گذشته رخ داده است.

سرلک عوارض را یکی از مواردی دانست که در افزایش نرخ تاکسی موثر است و گفت: این مسئله به تورم اضافه شده و به نرخ 40 درصد و در بعضی خطوط نیز به 30 یا 50 درصد افزایش رسیدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1414

به "ممنوعیت تبلیغات در تاکسی های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تبلیغات در تاکسی های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید