مقاله: شش جزیره که با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا می توان آن ها را خرید

به گزارش رپید دانلود، این منطقه به مساحت حدود نیم هکتار در حوضچه اشلند واقع شده است و یک قایق نیز روی قرارداد خرید آن قرار گرفته است، چرا که خریداران برای دسترسی به ملکی که تهیه خواهند کرد باید نخست به بندرگاه بروند و از آن جا با قایق رهسپار جزیره شوند.

مقاله: شش جزیره که با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا می توان آن ها را خرید

جزیره مه آلود دانهتن در نزدیکی شهر میدلساکس ایالت ماساچوست حدود 263 هزار دلار قیمت خورده است.

به گفته پایگاه پرایوت آیلند، خریداران می توانند با خرید بخش هایی از جزیره، آن را به شکل یک محوطه خانگی، هتل یا محل کمپ تبدیل نمایند.

این جزیره واقع در دریای کارائیب با یک اسکله قایق بادبانی، گاراژ قایق های تندرو و یک ملک با دو آپارتمان مستقل که آماده استقرار مشتریان است مجموعه ای کامل را تشکیل می دهد.

با توجه به آب و هوای گرمسیری نیکاراگوئه، ساخت و ساز ویلا در این کشور طی سال های جدید رونق خوبی گرفته و قیمت های این ناحیه رشد سریعی را شاهد بوده است.

به گفته پایگاه پرایوت آیلند؛ یک کلبه، ساحل شنی اختصاصی و یک استخر شنا نیز در این مجموعه قرار دارند و با بارها و رستوران های مجاور تنها دقایقی سفر با قایق فاصله است.

خرید کلبه هایی در کنار دریاچه های آرام، خانه هایی در دل جنگل ها و یا ویلاهای آفتاب گیر در مجاورت دریاها راهی برای شهروندانی است که تمکن اقتصادی دارند و می خواهند از محیط شلوغ شهرها فاصله بگیرند.

منبع مقاله: شش جزیره که با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا می توان آن ها را خرید

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1179

به "مقاله: شش جزیره که با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا می توان آن ها را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شش جزیره که با قیمتی کمتر از یک آپارتمان در اروپا می توان آن ها را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید