مسیگر: بازیکنان شاهین وزن می شوند تا ببینیم چقدر تمرین نموده اند، از ادامه مسابقات نمی ترسیم

به گزارش رپید دانلود، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که اعضای تیم فوتبال این باشگاه از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال نمی ترسند.

مسیگر: بازیکنان شاهین وزن می شوند تا ببینیم چقدر تمرین نموده اند، از ادامه مسابقات نمی ترسیم

سعید مسیگر درباره شرایط تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برنامه تمرینی به همه بازیکنان داده شده است و قرار شد آنها انفرادی تمرین نمایند. پیش از تعطیلی تیم از بازیکنان وزن کشی کردیم و با سرانجام این وقفه هم از آنها وزن کشی و تست آمادگی جسمانی گرفته می گردد.

بیش از این دیگر کاری از دست مان برنمی آید و فقط می توانیم به بازیکنان سفارش کنیم.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: روی بازیکنان بومی اشراف کامل داریم و بقیه هم نسبت به تعهد خود تمرین می نمایند. بچه ها با وزن معینی به تعطیلات رفتند و در برگشت به تمرینات باید وزن شوند تا ببینیم چقدر تمرین کردند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره مشکل میشو کریستیچویچ و دو بازیکن گرجستانی شاهین برای بازگشت به کشور اعلام نمود: فعلاً پروازی صورت نمی گیرد. امیدوارم این مشکل حل گردد و آنها با رفع شدن آن به ایران برگردند. میشو مسئله ای برای بازگشت ندارد و فقط بر سر نحوه برگشت او و بازیکنان مان مشکل داریم.

مسیگر درباره مطرح شدن پیشنهادهایی برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال به خبرنگاران گفت: سلامتی مردم اولویت دارد و مهمترین نکته است. در صورت رفع شدن کرونا ما مشکل و ترسی از ادامه لیگ نداریم. در بازی های آخر نتایج خیلی خوبی گرفتیم و فکر می کنم جزو شش تیم برتر لیگ برتر در نیم فصل دوم هستیم.

وی با اشاره به لزوم آمادگی تیم ها با پیگیری رقابت ها بیان نمود: اگر قرار شد لیگ ادامه یابد، باید زمان کافی در اختیار ما باشد تا با آمادگی وارد مسابقات شویم. تمرین انفرادی بازیکنان جایگزین تمرینات گروهی نمی گردد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیران سازمان لیگ تماس داشته است یا خیر، گفت: ما همواره با مسئولان سازمان لیگ در تماس هستیم و آنها هم منتظر شرایط پیشروی بیماری کرونا در کشور هستند.

مسیگر در خصوص مطرح شدن ادامه لیگ برتر فوتبال در شهرهایی چون بوشهر و کیش که شرایط سفید دارند، به خبرنگاران گفت: من هم این موضوع را شنیدم. اگر چنین تصمیمی گرفته گردد، تیم ها باید تمرینات خود را شروع نمایند که معین نیست تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس که شرایط شهر آنها قرمز است، می توانند چنین کاری نمایند یا خیر. چون اگر مجوز تمرین صادر گردد، آنها می توانند در بازی ها هم شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 293

به "مسیگر: بازیکنان شاهین وزن می شوند تا ببینیم چقدر تمرین نموده اند، از ادامه مسابقات نمی ترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: بازیکنان شاهین وزن می شوند تا ببینیم چقدر تمرین نموده اند، از ادامه مسابقات نمی ترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید