مخفی کاری های اپل فراوری آیفون 14 در هند را پیچیده نموده است (تور ارزان هند)

به گزارش رپید دانلود، اپل میخواهد حدود دو ماه پس از عرضه اولین موج از سری آیفون 14 در بازارهای خارج از چین، فراوری این گوشی ها را در هند کلید بزند. این تاخیر هم به علت پیچیده بودن و رویکرد خاص شرکت اپل در قبال زنجیره تامین محصولات خود و مخفی کاری های این شرکت است.

مخفی کاری های اپل فراوری آیفون 14 در هند را پیچیده نموده است (تور ارزان هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال همکاری با تامین نمایندگان قطعات محصولات خود برای افزایش فراوری در کارخانه های هند است. این شرکت در ابتدا قصد داشته فراوری در چین و هند را به طور همزمان کلید بزند ولی مدیران به این نتیجه رسیده اند که حداقل سال جاری نمی توانند این هدف را عملی نمایند.

گفته می گردد اپل در بحبوحه درگیری های آمریکا و چین و قرنطینه های سختگیرانه ای که کارخانه های چینی را با مشکل روبرو نموده، می خواهد هرچه سریع تر یک جایگزین مناسب برای چین فراهم کند. به همین دلیل فاکس کان از ماه ها قبل فرایند ارسال قطعات مختلف به هند و آماده سازی کارخانه ها برای ساخت آیفون 14 را شروع نموده است.

به غیر از چالش های مربوط به هماهنگی با صدها تامین نماینده قطعات مختلف، فاکس کان برای حفظ استاندارد های سختگیرانه اپل در زمینه مخفی کاری فعالیت ها هم با چالش های متعددی روبرو شده است. ظاهرا مدیران اپل به شدت نگران مقامات گمرک هند هم هستند زیرا این افراد معمولا بعضی بسته های وارداتی را باز می نمایند تا ببینند آیا با اظهارنامه های پر شده مطابقت دارند یا نه. چنین کاری می تواند مخفی کاری های اپل را به خطر بیندازد.

با توجه به تمام این نگرانی ها و چالش ها، اپل و فاکس کان تصمیم گرفته اند از چند ماه دیگر فراوری مدل های مختلف آیفون 14 را شروع نمایند. همانطور که احتمالا می دانید، به احتمال زیاد حدود دو هفته دیگر سری آیفون 14 به همراه نسل نو اپل واچ رسما معرفی خواهند شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1455

به "مخفی کاری های اپل فراوری آیفون 14 در هند را پیچیده نموده است (تور ارزان هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی کاری های اپل فراوری آیفون 14 در هند را پیچیده نموده است (تور ارزان هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید