ماجرای کلاهبرداری که خود را رییس بالقوه هیات مدیره استقلال می داند

به گزارش رپید دانلود، دو تن از مدیران سابق استقلال که همیشه سودای بازگشت به این باشگاه را در سر داشته اند، در مقاطعی که احتمال تغییرات مدیریتی مطرح می گردد نیروهای رسانه ای و مجازی خود را وارد میدان می نمایند.

ماجرای کلاهبرداری که خود را رییس بالقوه هیات مدیره استقلال می داند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، از هفته گذشته که احتمال تغییرات مدیریتی در استقلال قوت گرفته فعالیت فعالان مجازی و حامیان این دو مدیر هم چند برابر شده حال آنکه نتیجه عملکرد یکی از این دو در آخرین دوره حضور چیزی به جز ناکامی و اشتباهات مکرر مدیریتی نبوده است و دیگری هم سقوط تاریخی استقلال و فرار محبوب ترین ستاره ها حاصل مدیریتش بوده است.

این مدیران البته غیر از حامیان شناخته شده ای که همواره به همراه آنها به استقلال بازگشته اند، مخالفان جدی هم در فضای مجازی دارند که شیوه مدیریتی آنها را یکی از عوامل مسائل این باشگاه در سال های گذشته دانسته اند.

به نظر می رسد این روش های سنتی برای تبلیغات رسانه ای و تصاحب کرسی مدیریت یک باشگاه مطرح دیگر نتیجه ای ندارد و حاصلی برای مدیران خانه نشین نخواهد داشت.

این روزها این دو مدیر که یکی از آنها در هرج و مرج امروز باشگاه نقش پر رنگی دارد و فاجعه فعلی استقلال محصول کارهای بی حساب و کتاب اوست و دیگری کارنامه اش چیزی جز نابودی استقلال در دوران مختلف حضورش در این باشگاه نبوده به اتفاق یک کلاهبردار که خودش را رییس بالقوه هیات مدیره استقلال می داند در فضای مجازی خودشان را گزینه های استقلال معرفی می نمایند و طرفداران را از آینده ای که در انتظار باشگاه است می ترسانند.

این کلاهبردار با بعضی اعضای سابق هیات مدیره و مدیریت اجرایی استقلال تشکیل تیم داده و اینگونه وانمود می نماید که توان اقتصادی بالایی برای حل بحران استقلال دارد، در حالی که اطرافیان او به خوبی می دانند حتی فاقد بنیه اقتصادی اداره یک تیم دسته اولی است. جالب اینجاست که هم این شخص و هم دو مدیر سابق مدعی هستند وزیر آنها را برای اداره استقلال در نظر گرفته است!

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1124

به "ماجرای کلاهبرداری که خود را رییس بالقوه هیات مدیره استقلال می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کلاهبرداری که خود را رییس بالقوه هیات مدیره استقلال می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید