فرار گردشگران از رستوران؛ کار به نخست وزیر کشید تا حساب کند!

به گزارش رپید دانلود، پس از مداخله مستقیم خانم جورجا ملونی نخست وزیر ایتالیا، سفارت این کشور در آلبانی اظهار داشت صورتحساب شام گردشگران ایتالیایی را که از رستوران فرار نموده بودند، پرداخت نموده است.

فرار گردشگران از رستوران؛ کار به نخست وزیر کشید تا حساب کند!

به گزارش یورونیوز، ماجرای عدم پرداخت صورتحساب شام جهانگردان ایتالیایی و پا به فرار گذاشتن آن ها از رستورانی در شهر زیبای برات در مرکز آلبانی، در رسانه های آلبانیایی و شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

ادی راما، نخست وزیر آلبانی نیز اعلام نمود که در ملاقات این هفته خود با خانم ملونی این موضوع را در میان گذاشته و او هم بلافاصله وارد عمل شده است. گویا خانم ملونی نیز خودش در حال گذراندن تعطیلات در آلبانی بوده است.

آقای راما در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی لا استامپا گفت: او چهره خود را در هم کشید و به سفیر دستور داد که برو و صورت حساب این احمق ها را بپرداز و بیانیه آن را منتشر کن! آبروی ایتالیا با این چیز ها از دست نمی رود!

ایتالیایی ها تابع قوانین هستند

سفارت ایتالیا در آلبانی روز آدینه تأیید کرد که به دستور خانم ملونی عمل نموده و به گفته رسانه های ایتالیایی، مبلغ 80 یورو فاکتور شام این چهار جهانگرد را پرداخت نموده است.

در بیانیه این سفارتخانه آمده است که به توصیه نخست وزیر جورجا ملونی، صورتحسابی را که به وسیله جمعی از جهانگردان ایتالیایی در رستورانی در شهر برات پرداخت نشده بود، تسویه کردیم. ایتالیایی ها به قوانین احترام می گذارند و بدهی های خود را می پردازند و ما امیدواریم که از این قبیل داستان ها تکرار نشود.

افزایش قیمت ها در ایتالیا، مردم این کشور را بر آن داشته تا برای گذران تعطیلات تابستانی خود به کشور آلبانی در آن سوی دریای آدریاتیک بروند و از امکانات مقرون به صرفه و سواحل خلوت تر آن لذت ببرند.

شهر تاریخی برات در لیست یونسکو واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1613

به "فرار گردشگران از رستوران؛ کار به نخست وزیر کشید تا حساب کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار گردشگران از رستوران؛ کار به نخست وزیر کشید تا حساب کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید