شگرد دور کردن گربه از باغچه و حیاط

به گزارش رپید دانلود، بعضی افراد برای دور کردن گربه ها از حیاط کارهای بسیاری انجام می دهند اما بی فایده است، چند راه حل بسیار مناسب و کاربردی برای دور کردن گربه ها از حیاط و باغچه وجود دارد.

شگرد دور کردن گربه از باغچه و حیاط

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بهترین راهکارها برای دور کردن گربه از باغچه و حیاط

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک،اگر از دست گربه های داخل حیاط و باغچه خسته شده اید و این گربه ها مدام گل های شما را می خورند، پس بهتر است به دنبال یک راهکار بگردید تا آنها را از خود دور کنید. بیشتر گربه ها از رطوبت بدشان می آید به همین دلیل یک اسپری آب موثر خواهد بود. زمانی که گربه وارد محدوده باغچه شد کافی است که مقدار کمی از این اسپری بهره ببرید تا از باغچه دور شوند. در این قسمت راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن بتوانید گربه ها را از باغچه یا حیاط خانه تان دور کنید.

روش هایی برای دور کردن گربه ها

فویل

برای انجام این کار از یک فویل آلومینیومی بهره ببرید. فویل باعث می گردد که راه رفتن گربه ها کمی سخت تر گردد. می توانید با نوار چسب آن ها را روی زمین بچسبانید و از آن جایی که پنجه های گربه روی فویل اصلا حالت خوبی ندارند، در نتیجه روی آن پا نمی گذارند.

نخ

زمانی که از این روش به درستی بهره ببرید، یکی از بهترین راهکارها را برای دور کردن گربه ها خواهد بود. این نخ ها را بالای چوب یا فنس های پلاستیکی بکشید. این نخ ها باعث می شوند که گربه ها نتوانند به راحتی در محدوده باغچه قدم بزنند. همچنین می توانید این نخ ها را نیز کمی روغن کاری کنید تا رطوبت آن ها گربه ها را دور کند.

آبپاش متحرک

یکی از بهترین راه ها برای دور کردن گربه ها از حیاط، استفاده از آبپاش های متحرک است. سنسور حرکتی داخل این آب پاش ها باعث می گردد که گربه ها جرات نکنند نزدیک آن ها شوند. این آب پاش ها تنظیمات دارند و می توانید زمانی که گربه ها نزدیک شدند، آنها را فعال نمایید.

کاور روی زمین

آخرین چیزی که هر انسانی دوست دارد آن را تجربه کند، این است که پای گربه باعث شده باشد که گل های باغچه له شوند. برای جلوگیری از این اتفاق مقدار کمی کود، شن، ماسه و میوه کاج داخل باغچه بریزید تا بافت آن به گونه ای گردد که گربه دوست نداشته باشد پایش را روی آن بگذارد. دانه قهوه با کمی پوست میوه مرکبات نیز کارآمد خواهد بود.

گیاهان

زمانی که گربه ها داخل باغچه می شوند، می توانید به یاری گیاهان طبیعی آن ها را دور کنید. علت آن هم بوی این گیاهان است. از گیاهانی مثل لاوندر بهره ببرید.

استفاده از مرکبات

به اندازه مساوی آب پرتقال و آب را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس آن را روی شیشه ها اسپری کنید. همچنین می توانید روی کف حیاط را با آن اسپری کنید تا بوی آن گربه ها را دور نگه دارد. البته گاهی اوقات آب مرکبات باعث سفید شدن برخی از لوازم می گردد. پس مراقب باشید.

اسپری فلفل، لیمو و سیر

کافی است که یک دفع کننده گربه خانگی درست کنید. این اسپری از یک قاشق چای خوری فلفل، یک قاشق چای خوری خردل خشک، یک قاشق چای خوری دارچین، یک عدد حبه سیر له شده، 3 قطره روغن لیمو و آب تشکیل شده است. بوی این ترکیب شبیه به بوی گریپ فروت است و باعث دور نگه داشتن گربه ها می گردد.

سرکه

سرکه هم برای داخل خانه و هم بیرون از خانه مناسب است. آن را مستقیم به جایی اسپری کنید که محل رفت و آمد گربه هاست. همچنین می توانید کمی سرکه سفید را با آب و مایع ظرفشویی ترکیب کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 674

به "شگرد دور کردن گربه از باغچه و حیاط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگرد دور کردن گربه از باغچه و حیاط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید