سیستم نو امنیتی اینستاگرام برای تشخیص کاربران زیر 18 سال

به گزارش رپید دانلود، دیجیاتو نوشت: اینستاگرام طی هفته جاری سیستم تأیید سن مبتنی بر هوش مصنوعی به وسیله ارسال ویدیوی سلفی را در بریتانیا فعال می نماید تا کاربران زیر 18 سال نتوانند سن خود را به اشتباه در این شبکه اجتماعی ثبت نمایند.

سیستم نو امنیتی اینستاگرام برای تشخیص کاربران زیر 18 سال

حدود 6 ماه قبل اینستاگرام اظهار داشت با همکاری شرکت Yoti، سیستم تأیید سن نوجوانان را آزمایش می نماید. در این سیستم کاربران برای باز کردن حساب کاربری، ضروری است ویدیوی سلفی از خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اینستاگرام به وسیله سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی، تاریخ تولد کاربر را با اسکن چهره وی تطبیق می دهد تا کاربران زیر 18 سال از سایرین تفکیک داده شوند. اکنون بعد از گذشت حدود 6 ماه، این سیستم قرار است طی هفته جاری در بریتانیا و اتحادیه اروپا فعال گردد.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر شگفت انگیز ال جی با قابلیت کشیده شدن، تاشدن و حتی چرخش / عکس

عکس | کشف 2 شی مرموز در تونلی زیر معبد باستانی مصری

نکته مهم نامه 1200 نفره به سید ابراهیم رییسی برای لغومحدودیت های اینترنت !

سیستم تأیید سن در اینستاگرام

شرکت Yoti با سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی قرار است ویدیوهای سلفی ارسال شده به شبکه اجتماعی اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کند تا بتواند از این طریق، سن کاربران نوجوان را تخمین بزند. بعضی کاربران نوجوان با سن کمتر از 18 سال، تاریخ تولد خود را در اینستاگرام به درستی وارد نمی نمایند و اینستاگرام از این کاربران می خواهد ویدیویی سلفی برای این شبکه اجتماعی ارسال نمایند تا سن واقعی آنها تعیین گردد.

با استفاده از این سیستم کاربران نوجوان با سن کمتر از 18 سال نمی توانند تاریخ تولد خود را به اشتباه ثبت نمایند تا سن آنها بالای 18 سال در این شبکه اجتماعی ثبت گردد. البته به غیر از ارسال ویدیوی سلفی، کاربران گزینه های دیگری نیز برای تأیید سن در اختیار دارند. مثلاً کاربران می توانند تصویری از گواهینامه رانندگی خود یا سایر کارت های شناسایی مورد تأیید اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا سن واقعی آنها از سوی این شبکه اجتماعی تأیید گردد.

هدف از انجام این کار آن است که کاربران با سن کمتر از 18 سال در معرض محتواهایی که مناسب سن آنها نیست، قرار نگیرند. به نظر می رسد اینستاگرام میخواهد سیستم تأیید سن را به زودی در سایر موقعیت های جغرافیایی فعال کند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1494

به "سیستم نو امنیتی اینستاگرام برای تشخیص کاربران زیر 18 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم نو امنیتی اینستاگرام برای تشخیص کاربران زیر 18 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید