سرمربی آینده استقلال معین شد ، گام بلند گزینه جدی نیمکت آبی ها

به گزارش رپید دانلود، بازی این هفته استقلال برابر تیمی خواهد بود که رد پا و دست سرمربی آن در موفقیت های آبی ها نقش داشته است.

سرمربی آینده استقلال معین شد ، گام بلند گزینه جدی نیمکت آبی ها

به گزارش خبرنگاران سید مهدی رحمتی؛ مردی که با آن پیراهن شماره یک مجذوب کننده خود سال های متمادی در قفس توری استقلال خوش درخشید و آن قدر جلا گرفت که نامش در میان مهم ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه حک شد.

رحمتی امروز که در کسوت سرمربی قد علم نموده و چشم ها را به سمت و سوی خود کشیده، در دورانی که به عنوان بازیکن، پیراهن استقلال را می پوشید، قهرمانی هایی را در لیگ برتر و جام حذفی با آبی ها صاحب شد. او حتی شایسته رسیدن به جامی در عرصه لیگ قهرمانان آسیا هم بود، اما در فصلی که استقلال با او و ستاره هایی همانند تیموریان، نکونام، حیدری، ساموئل، منتظری، جباری، برهانی، بیک زاده، صادقی و...در آسیا پیشروی قابل توجهی در آسیا داشت، درنهایت از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند تا رحمتی نتواند مهم ترین جام دوران بازیگری اش را به دست آورد.

سیدمهدی سرمربی به مانند سید مهدی دروازه بان اما بی هیچ ارفاقی همان چهره نافذ در فوتبال ایران است؛ از یاد نمی بریم که رحمتی در تیم بحران زده پدیده مشهد نتایج خوبی گرفت و تیمش را در میانه جدول حفظ کرد؛ تیمی که حالا به خاطر مسائل مالی دیگر اثری از آن حتی در دسته های پایین تر نیست.

رحمتی با تیمی که مهره های آنچنانی نداشت، در لیگ برتر چهره شد و حالا همان مأموریت را در باشگاه آلومنیوم ادامه می دهد و در این باشگاه هم موفقیت های خوبی را ثبت نموده که از جمله آن می توان به حضورشان در فینال جام حذفی و از دست دادن قهرمانی در شکستی که شایسته آن نبودند، اشاره نمود.

کار کردن با تیم های کم بضاعت با بودجه معمولی در فوتبال ایران، از سید مربی قوی تری خواهد ساخت و نباید تردید داشت که هرچه از دوران مربیگری او بگذرد، آبدیده تر و باتجربه تر خواهد شد و درنهایت با انبوهی از خبرگی سر از نیمکت استقلال خواهد آورد.

مهدی رحمتی، مربی فردای باشگاه استقلال است و در آینده از او در باشگاه استقلال بیشتر خواهیم شنید. رحمتی درسال های آغازین دوران مربیگری خود کوشش نموده در سکوت حرکت کند. آرام باشد و بی حاشیه؛ که این حربه بی تردید در بزرگ تر شدن او اثرات شگرفی خواهد گذاشت و شماره یک را به نیمکت استقلال نزدیک تر خواهد نمود و البته داشتن ویژگی هایی همانند محبوبیت و عقبه ای پررنگ در ترکیب استقلال، رحمتی را درآینده ای نه چندان دور جلوتر از بسیاری از هم قطارانش در استقلال مطرح خواهد نمود.

نکته مهم برای او، این است که سید مهدی برخلاف بعضی ستاره های سابق استقلال دچار توهمات مربیگری نیست. او می داند تنها تجربه اندوزی است که از او مربی موفقی در آینده خواهد ساخت و او را تبدیل به گزینه ای مهم و جدی در باشگاه خاطراتش خواهد نمود.

پس بعید نیست در آینده ای نه چندان دور و شاید دو، سه تیم بعد از آلومینیوم، او را دوباره در باشگاه استقلال ببینیم؛ تیمی که این هفته باید با آن بازی کند و سد راه قهرمانی اش گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1560

به "سرمربی آینده استقلال معین شد ، گام بلند گزینه جدی نیمکت آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آینده استقلال معین شد ، گام بلند گزینه جدی نیمکت آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید