سران اتحادیه&zwnjاروپا درباره رابطه با ترکیه تصمیم می&zwnjگیرند

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، پیتر استانو سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در ارتباط با روابط ترکیه- اتحادیه اروپا و نیز در مورد اجلاس سران اتحادیه اروپا در تاریخ 10 و 11 دسامبر امسال میلادی (20 و 21 آذر ماه) اعلام نمود: روابط بروکسل و آنکارا ابعاد مختلفی دارد و منافع ما در حرکت در مسیری مثبت برای همکاری با ترکیه است.

سران اتحادیه&zwnjاروپا درباره رابطه با ترکیه تصمیم می&zwnjگیرند

با ما سفر کنید و با ارزانترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا در ادامه با اشاره به اهمیت اجلاس روز پنجشنبه سران اتحادیه اروپا گفت: اجلاس اتحادیه اروپا در روز اول ماه اکتبر با دستور کاری مثبت در خصوص ترکیه و تاکید بر همکاری سازنده برگزار گردید، اما پاسخی دریافت نکردیم.

پیتر استانو افزود: در شورای اروپا همه مسائل برای مذاکره روی میز است و سران اتحادیه اروپا تصمیم می گیرند که کدام راه را انتخاب نمایند. سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا با اتفاق نظر و با توجه به نگرش ترکیه در ماه های اخیر باید تصمیم گیری نمایند.

این مقام کمیسیون اتحادیه اروپا با تاکید بر نقش مهم ترکیه اضافه نمود: نباید فراموش کنیم که ترکیه یکی از متحدان مهم سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است، بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا نیز عضو ناتو هستند. تمام اینها مد نظر قرار داده خواهد شد. سران کشورهای عضو با در نظر دریافت ماهیت پیچیده روابط با ترکیه تصمیمات مشترکی اتخاذ خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 705

به "سران اتحادیه&zwnjاروپا درباره رابطه با ترکیه تصمیم می&zwnjگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سران اتحادیه&zwnjاروپا درباره رابطه با ترکیه تصمیم می&zwnjگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید