سانه: هدف عظیم من فتح لیگ قهرمانان اروپاست خبرنگاران

به گزارش رپید دانلود، لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می گوید هدف او کسب لیگ قهرمانان اروپا با این تیم است.

سانه: هدف عظیم من فتح لیگ قهرمانان اروپاست خبرنگاران

با ما سفر کنید و با ارزانترین تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ فردا شب در ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم خانگی خود میزبان لاتزیو خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در مسابقه رفت با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیده و بعید به نظر می رسد که شاگردان هانسی فلیک کار سختی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی پیش رو داشته باشند.

لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لاتزیو حاضر شد و گفت: فتح لیگ قهرمانان اروپا یک هدف عظیم برای من محسوب می گردد. برای من خیلی مهم است که ما گام به گام پیش برویم و در مسابقه فردا عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم.

کار در بایرن مونیخ: در شروع شما ابتدا باید روش کار کردن را یاد بگیرید. در ابتدا شرایط کمی برایم سخت بود چرا که ریتم مناسبی در مسابقات نداشتم. رفته رفته بهتر و بهتر شدم و زمان این را پیدا کردم تا با شرایط کار کردن در اینجا و هماهنگ شدن با تیم کنار بیایم.

حضور در کارهای دفاعی: من قبلا هم مجبور بودم در کارهای دفاعی شرکت کنم، حتی زمانی که زیر نظر نوربرت الگرت در جوانی کار می کردم. فقط مهم بود که دوباره ریتم و نقاط قوت خود را پیدا کنم. عملکرد دفاعی نیز بخشی از این کار ها محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 865

به "سانه: هدف عظیم من فتح لیگ قهرمانان اروپاست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانه: هدف عظیم من فتح لیگ قهرمانان اروپاست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید