رکورد شکنی مصرف گاز در آذربایجان غربی

به گزارش رپید دانلود، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از ثبت رکورد مصرف گاز در استان در پاییز سال جاری به مقدار یک میلیارد و 869 میلیارد متر مکعب خبرداد.

رکورد شکنی مصرف گاز در آذربایجان غربی

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به رشد 5 درصدی مصرف گاز در آذربایجان غربی در فصل پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اضافه نمود: در پاییز سال گذشته یک میلیارد و 783 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده بود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تا انتهای پاییز چهار میلیارد و 569 میلیون مترمکعب گاز در آذربایجان غربی به مصرف رسیده است، اضافه نمود: در سال گذشته نیز در همین مدت چهار میلیارد و 404 میلیون مترمکعب گاز به مصرف رسیده بود که حاکی از افزایش چهار درصدی مصرف گاز طی امسال است.

شیخی، بیشترین مقدار مصرف گاز درامسال را مربوط به روز 14 آذرماه امسال دانست و اضافه نمود: در این روز 29.1 میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که یک رکورد تازه محسوب می گردد.

مدیرعامل شرکت آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشترین مقدار مصرف گاز در سال گذشته 27.7 میلیون مترمکعب بوده است، تاکید نمود: رکورد امسال در فصل پاییز زده شده است که حاکی از مصرف بیش از میزان گاز در بخش خانگی و تجاری است، لذا لازم است شهروندان برای پایداری مستمر جریان گاز، نکات لازم را در مورد مصرف بهینه این انرژی رعایت نمایند.

از ابتدای امسال بیش از هزار و 70 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده که در مجموع شبکه و خط انتقال گاز طبیعی در این استان به 17 هزار و 789 کیلومتر رسیده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1282

به "رکورد شکنی مصرف گاز در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی مصرف گاز در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید