رستوران صحرا ، خوشمزه ترین تجربه در مرکز

به گزارش رپید دانلود، برخی از رستوران های تهران به معنای واقعی خاص هستند، البته این خاص بودن تعاریف متفاوتی برای هر فردی دارد. ویژگی ها و مشخصه های متفاوتی هستند که یک رستوران را خاص می نمایند. تا به حال شده به رستوران های خاصی که رفته اید فکر کنید؟ برخی رستوران دکوراسیون متفاوتی دارند، برخی ها خلاقیت در سرو غذاهایشان به خرج می دهند و برخی ها هم تمرکز اصلی خود را بر طعم غذاها می گذارند تا مزه ای خلق نمایند که هر سلیقه ای را راضی نمایند. رستوران صحرا یکی از این دسته رستوران هاست که غذاهایی با کیفیت و مزه اصیل ایرانی را سرو می نماید.

رستوران صحرا ، خوشمزه ترین تجربه در مرکز

رستوران صحرا

رستوران صحرا رستورانی جمع و جور است که از فضای مختصر خود استفاده مفیدی نموده. در نگاه اول سادگی رستوران شما را به یاد رستوران های قدیم می اندازد. اما جنب و جوش پرسنل و مردم خیلی جالب است، مردمی که برای خوردن یک غذای خوشمزه بی ریا بدین جا آمده اند تا از بوی پلوی ایرانی لذت ببرند و بدون هیچ زرق و برق و تجملی یک ماهیچه خوش طعم میل نمایند.

چی بخوریم؟

این جا یک رستوران اصیل ایرانی است که غذاهای خوشمزه اش را در ظروف چینی با ظاهری وسوسه انگیز و اشتهاآور سرو می نماید. باقالی پلو با ماهیچه یا ماهی اینجا از انتخاب های هوشمندانه و لذت بخش برای یک وعده ناهار یا شام دلچسب است. کباب کوبیده اینجا هم همواره جزو پرطرفدارهای رستوران ایرانی صحرا بوده اند. یک غذا برای این که وعده بینظیری باشد باید هر پنج حس شما را تحریک کند و به وجد بیاورد. اولین اتفاقی که یک غذا را مجذوب کننده میکند نحوه ارائه و گارنیش آن است. در رستوران ایرانی صحرا غذاها در ظروف چینی سرو می گردد و در کنار تمام پلو و چلوها یک تکه ته چین خوشمزه قرار گرفته است و دورچین هایی متناسب با سبک غذا.

بریم رستوران صحرا؟

رستوران ایرانی صحرا یک انتخاب متفاوت و مجذوب کننده است چه برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه و مجذوب کننده، چه برای یک میهمانی خانوادگی ده بیست نفره. کافیست تا همراه با افراد مسن تر خانواده که غذاهای خوشمزه و اصیل قدیمی را بیشتر میل نموده اند به این رستوران بروید و برایشان یک باقالی پلوی خوشمزه سفارش دهید تا حسابی هم آن ها را راضی کنید هم خودی نشان بدهید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: هروی، خیابان وفامنش، نبش کوچه شقایق، پلاک 8

شماره تلفن: 22980011- 22980012

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/sahra.restaurant/

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1532

به "رستوران صحرا ، خوشمزه ترین تجربه در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران صحرا ، خوشمزه ترین تجربه در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید