دین محمدی: امسال ابراهیم چرخی سرمربی می شود

به گزارش رپید دانلود، مربی تیم فوتبال نساجی گفت: با شرایطی که در فوتبال ما پیش آمده فکر می کنم ابراهیم چرخی هم سرمربی شود.

دین محمدی: امسال ابراهیم چرخی سرمربی می شود

سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با ، در رابطه با فرا رسیدن سال نو گفت: به همه مردم ایران فرا رسیدن سال نو را تبریک می گویم. متاسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد مردم سال نو را با استرس شروع کنند. امیدوارم سال نود و نه سالی پر شور و پر برکت برای مردم ما باشد.

او درباره دوست داشتنی ترین رسوم سال نو اظهار کرد: خانه تکانی و نظافت منزل را از همه رسوم بیشتر دوست دارم. من هم، در نظافت منزل به اعضای خانواده کمک می کنم. البته در خانه بیشتر از همسرم کار می کنم.

او درباره دوست داشتنی ترین سین، در سفره هفت سین بیان نمود: به نظر من سیب بهترین سین است. سیب نشانه سلامتی و میوه مورد علاقه ام است.

دین محمدی درباره دروغ سیزده امسال گفت: فکر می کنم با شرایط فعلی، سال آینده، ابراهیم چرخی هم سرمربی یک تیم شود.

مربی نساجی در رابطه با بهبود کیفیت فوتبال ایران در سال 99 گفت: ان شاالله کیفیت مسابقات لیگ ما بهتر شود. البته این کار سختی است، ولی امیدوارم برای فوتبالمان رقم بخورد.

او ادامه داد: امیدوارم تیم فوتبال نساجی هم با برنامه ریزی دقیق و اصولی عملکرد موفقی را در رقابت های لیگ برتر داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 250

به "دین محمدی: امسال ابراهیم چرخی سرمربی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: امسال ابراهیم چرخی سرمربی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید