دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی نو سامسونگ

به گزارش رپید دانلود، پیش از این در خبر ها آمده بود که شرکت سامسونگ پیروز به ساخت یک دوربین 200 مگاپیکسلی شده است؛ اما تا به امروز در هیچ گوشی هوشمندی از آن استفاده نشده بود. به نظر می رسد گوشی گلکسی S23 اولین گوشی هوشمندی باشد که پذیرای این دوربین پیشرفته می شود.

دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی نو سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، پرچمدار بعدی سامسونگ (سری گلکسی اس 23) هنوز چند ماه تا عرضه فاصله دارد. گفته می شود که این سری ممکن است با دوربین بسیار قدرتمندی عرضه شود. نشانه هایی وجود دارد که شرکت سامسونگ در حال توسعه یک دوربین بزرگ 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند است که شبیه دوربین های قبلی این شرکت نیست. دوربین نو به عنوان بالاترین کیفیت دوربین گوشی های هوشمند تولید شده تا به امروز معرفی شده است. دوربین نوی که در دست توسعه است احتمالا در سری گلکسی اس 23 رونمایی شود.

گزارش شده است که خط تولید سامسونگ الکترونیکس در مراحل پایانی توسعه دوربین 200 مگاپیکسلی می باشد. بخش مربوط به تولید گوشی و Samsung Electro-Mechanics نیز در حال توسعه اجزای دیگر در ماژول دوربین گوشی های هوشمند هستند. همکاری بین سامسونگ الکترونیک و سامسونگ الکترو-مکانیکس تا به امروز بسیار سازنده بوده است.

استراتژی طرح تولید قطعات سامسونگ باعث می شود سامسونگ Electro-Mechanics هفتاد درصد و Samsung Electronics سی درصد از مراحل کار را انجام دهند. نشانه هایی وجود دارد که سامسونگ قبلاً با شرکای اصلی خود، جنبه های کلیدی دوربین گوشی های هوشمند 200 مگاپیکسلی نو را به اشتراک گذاشته است. در سال 2021، سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی به عنوان اولین سنسور در نوع خود در جهان معرفی شد و اکنون سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی نو به عنوان دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا معرفی شده است.

قدرت سنسور نو 200 مگاپیکسلی تقریبا دو برابر سنسور گلکسی اس 22 اولترا با 108 مگاپیکسل است. سری گلکسی اس 20 و اس 21 نیز دارای دوربین 108 مگاپیکسلی بودند. دوربین 200 مگاپیکسلی نو همچنین تغییرات زیادی را نسبت به مدل قبلی خود در S23 ایجاد خواهد کرد. بهبود هایی در عملکرد، حافظه، لنز و سایر اجزای کلیدی نیز وجود خواهد داشت. این پیشرفت ها می تواند به گلکسی اس 23 کمک کند تا با آیفون 14 اپل برابری کند. اپتیک دقیق تر دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ و اینکه آیا می توان آن را به سایر سازندگان OEM فروخت، نامشخص است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1404

به "دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی نو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی نو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید