در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می دهد!

به گزارش رپید دانلود، وقتی قرار باشد یک کارگردان هالیوودی حکایت یک فروشگاه را نقل کند و یا فضای منحصربفردی از یک مغازه آجیل و شکلات را به نمایش بگذارد احتمالا خروجی چیزی شبیه کارخانه شکلات سازی ویلی ونکا می گردد و یا مغازه های جادویی کوچه دیاگون در فیلم هری پاتر!

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می دهد!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام حاجی بادومی، امروز می خواهیم یکی از فروشگاه های معروف شهر تهران را به شما معرفی کنیم که بدون اشغال کردن فضایی در دنیای حقیقی توانسته در دنیای مجازی نام و رسمی برای خودش دست و پا کند. فروشگاهی که به محض وارد شدن از درب ورودی بوی آجیل و خشکبار و شکلات به مشام می رسد. فروشگاه اینترنتی که در و دیوار آن بوی تافی آبنبات شکلات آجیل و خوراکی های خوشمزه می دهد!

عرضه آجیل و خشکبار با قیمت عمده فروشی بازار تهران

یکی از دغدغه های مردم خرید خشکبار از مغازه های اصیل، با کیفیت و خوب است. ایامی که به مناسبت خاصی نظیر یلدا و یا نوروز نزدیک می شویم وجب به وجب بازار آهنگرها و بازار تهران پر می گردد از مردمی که برای خرید اقلام پذیرایی به آنجا رفت و آمد می نمایند. وقتی از مهمترین دغدغه آنها سوال می کنی، فارغ از اینکه این روزها همه گیری کرونا باعث وحشت و اضطراب مردم از انجام خرید حضوری شده؛ قیمت - کیفیت - و تنوع محصولات مدنظرشان از مهمترین شاخصه های انجام یک خرید خوب است. اغلب خریدهایشان را از همان جایی می نمایند که قبلا انجام میشده و گهگاه از مغازه های دیگر اجناس نوتر و یا با کیفیت خیلی بالاتر را خریداری می نمایند. اما اگر قرار باشد کیفیتی بالاتر از آنچه در مغازه های بازار تهران به دست مردم می رسد با قیمتی شبیه عمده فروشی های بازار تهران به مردم کالا عرضه کند؛ آیا دیگر لزومی به انجام این رفت و آمدهای خسته نماینده هست؟ این عظیمترین هدف و سرویسی است که در وب سایت حاجی بادومی به مشتریان سراسر کشور ارائه می گردد.

دنیای شکلات نه؛ دنیایی از تمام آنچه خوشمزه نامیده می گردد!

با تمام شدن منع تردد بین کشورهایی که کرونا در آنها رواج بیشتری داشت؛ کم کم واردات کالاهای خارجی هم به شیوه قبل در بازارهای عظیم مراکز استان ها رواج پیدا نموده است. به این ترتیب خیلی از مغازه های سطح شهر به صورت پراکنده محصولاتی که فکر می نمایند مورد استقبال مراجعه نمایندگانشان قرار می گیرد را خریداری و در ویترین هایشان قرار می دهند. حال تصور کنید که اتومبیل ندارید - برای مجلسی که چند روز آینده در پیش دارید به خرید شکلات - آجیل و میوه خشک احتیاج دارید. مغازه ای که نه گران بفروشد، بسته بندی محکم داشته باشد و برترین کیفیت را عرضه کند - و مهمتر از همه اینکه ویترین کاملی از محصولات مدنظر شما داشته باشد. برای اینکار دو راه بیشتر در پیش ندارید: اول اینکه خودتان را به یکی از مغازه های پرزرق و برق تهران برسانید و به همان گستره تنوع محصول بسنده کنید؛ و یا به آدرس اینترنتی فروشگاه حاجی بادومی بروید و برترین کیفیت را با قیمت بازار تهران بخرید. گستره وسیعی از محصولات ایرانی و خارجی را بدون ضعف کردن مچ پاهایتان (که بعد از چندساعت پیاده روی غالبا در پا ایجاد می گردد) از نظر بگذرانید و پکیج کاملی از آنچه فکرش را هم نمی کردید بخرید. خب انتخاب شما کدام است؟

فروشگاهی که تنوع تنقلاتش تمامی ندارد

حاجی بادومی تمام کوشش خودش را نموده که چیزی شبیه یک مگا مال در یک کشور پیشرفته به نظر برسد و ویترین محصولاتش برق از سر همه بپراند! کافی است سری به غرفه شکلات تلخ این فروشگاه بزنید. خیلی از افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و یا در دوره های بدنسازی به سر می برند در پی درصدهای مختلف شکلات تلخ از برندهای مطرح می گردند. کافی است نگاهی به ویترین آنها بیندازید تا تنوع محصولاتشان را مشاهده کنید. این فروشگاه دریایی از تنقلات ایرانی و خارجی است که شاید نظیر آن را ندیده باشید.

ارسال فوری برای مردم تهران: امکان نو فروشگاه آجیل و خشکبار حاجی بادومی

بنابر اعلام مدیران فروشگاه حاجی بادومی، با توجه به درخواست مکرر مشتریان محترم شهر تهران، امکان ارسال سفارش فوری به زودی برای شهروندان تهرانی فراهم خواهد شد. به این ترتیب فهرست محصولاتی که امکان ارسال فوری داشته باشند در سایت معین می گردد و این تیپ محصولات در کمتر از سه ساعت به مشتریان تحویل خواهد شد. حاجی بادومی نمایندگی عاملیت فروش تمام برندهای شکلات ایرانی است و یکی از برترین آجیل فروشی های آنلاین ایران هم به شمار میرود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1123

به "در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید