داوران والیبال درحال جوانگرایی هستند، آسیب دیدگی کمرِ تیم را شکست

به گزارش رپید دانلود، امیر حسینی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط داوری رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: فدراسیون سال جاری از داورهای جوان استفاده می نماید و این موضوع تبعاتی نیز دارد اما ما باید صبورتر باشیم. از اتفاقات اتفاق افتاده در بازی شهداب یزد ناراحتم اما همان طور که تیم ها و بازیکنان جوانگرایی می نمایند، داوری هم احتیاج به جوانگرایی دارد و فدراسیون در حال اجرا جوانگرایی داورها است.

داوران والیبال درحال جوانگرایی هستند، آسیب دیدگی کمرِ تیم را شکست

وی تأکید کرد: اما چه بهتر که فدراسیون در بازی هایی که دارای حساسیت هستند، از داورهای باتجربه استفاده کند.

کاپیتان تیم والیبال پیکان در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: هفته گذشته شایستگی پیروزی در هر سه بازی را داشتیم اما جوانی بازیکنان کار دستمان داد. زمانی که تیم تحت فشار است، بازیکنان جوان در امتیازهای حساس دچار مشکل می شوند و به همین دلیل هر سه بازی را در حالی که عملکرد خوبی داشتیم، واگذار کردیم. هفته آینده بازی مهمی با شهرداری ارومیه و ورامین داریم.

پاسور تیم والیبال پیکان گفت: متأسفانه بدشانسی هم همراه تیم است و آسیب دیدگی کمر تیم را شکست. در نیم فصل دوم رضا صفایی را به خدمت گرفتیم. پشت خط زن باتجربه ای که می توانست به تیم بسیار یاری کند اما در بازی مقابل سیرجان مصدوم شد و روز گذشته نیز مجدداً از همان ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و به احتمال زیاد صفایی را تا سرانجام فصل در اختیار نخواهیم داشت. به هر حال چاره ای نداریم. باید با شرایط کنار بیاییم. امیدوارم که در ادامه در چینش داوری ها دقت بیشتری نیز صورت بگیرد.

حسینی در سرانجام درباره ویدئوچک نیز گفت: نمی دانم ویدئوچک چرا دارای کیفیت پایینی است و گاهی در تشخیص ها دچار مشکل می گردد. باید از آدم های متخصص تر نیز برای استفاده از ویدئوچک استفاده کرد. در واقع اعتراض ما هم به ویدئوچک درباره تشخیص صحنه ها بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 794

به "داوران والیبال درحال جوانگرایی هستند، آسیب دیدگی کمرِ تیم را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران والیبال درحال جوانگرایی هستند، آسیب دیدگی کمرِ تیم را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید