لیگ ملت های والیبال، نخستین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت ها با عبور از دیوار چین

به گزارش رپید دانلود، تیم ملی والیبال ایران در سومین ملاقات از فصل 2023 لیگ ملت های مقابل چین پیروز شد و نخستین برد را به ثبت رساند.

لیگ ملت های والیبال، نخستین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت ها با عبور از دیوار چین

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در سومین ملاقات خود از فصل 2023 لیگ ملت های، صبح امروز شنبه به مصاف چین رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

سید محمد موسوی، محمد، ولی زاده، محمد جواد معنوی نژاد، پوریا حسین خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پور (لیبرو)، بازیکنان منتخب بهروز عطایی برای شورع بازی مقابل چین و کسب نخستین پیروزی بودند. بازیکنان دو تیم، بازی را پایاپای شروع کردند، اما در شاگردان بهروز عطایی در ادامه، هر چقدر در حمله پیروز بودند (18 به 8) در دفاع و دریافت، ضعیف تر از حریف ظاهر شدند و پراشتباه بودند. ایران در ست نخست 25 بر 23 باخت.

مرتضی شریفی از ابتدای ست دوم، جای جواد معنوی نژاد را گرفت تا شاید مشکل دریافت تیم حل گردد. تیم ایران علاوه بر ادامه حملات موثر خود در دفاع روی تور و دریافت هم، عملکرد بهتری از خود نشان داد تا در نهایت با نتیجه چشمگیر 25 بر 15 برنده شد.

تیم ایران در ست سوم هم فزونی فنی و جایگاه خود را در والیبال دنیا به رخ حریف آسیایی کشید و 25 بر 20 پیروز شد. تیم ملی در سرانجام ست سوم، 48 امتیاز از حمله، 9 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن مستقیم سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.

ست چهارم با فزونی 3 بر صفر چین شروع شد، اما 3 سرویس و 3 حمله خوب از بازیکنان ایران، کار را به تساوی کشاند. فزونی 6 بر 4 ایران، سرمربی چین با مجبور به استفاده از نخستین وقت استراحت فنی خود کرد که البته سودی برای این تیم نداشت و در ادامه، اختلاف امتیازات به حدی رسید که جای جبران برای چشم بادامی ها باقی نگذاشت. ایران در این ست هم 25 بر 14 پیروز شد تا نخستین برد خود را در لیگ ملت های 2023 به ثبت برساند.

تیم ملی ایران در بازی چهارم و سرانجامی خود از هفته نخست VNL از ساعت 7:10 فردا یک شنبه به مصاف اسلوونی می رود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1587

به "لیگ ملت های والیبال، نخستین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت ها با عبور از دیوار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال، نخستین پیروزی والیبال ایران در لیگ ملت ها با عبور از دیوار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید