خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب سایت دهچی

به گزارش رپید دانلود، افرادی که همواره به دنبال خوراکی های ارگانیک هستند، به دنبال راهی برای خرید راحت این خوراکی ها نیز هستند. با توجه به اینکه بیشتر مردم شاغل هستند و امکان خرید حضوری با مشغله های فراوان بسیار کم شده است، بهتر است به دنبال مرجعی آنلاین برای خریدهای خود برویم.

خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب سایت دهچی

عسل از آن دسته خوراکی هایی است، که همواره به دنبال اصل و طبیعی آن هستیم. این خوراکی خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و این خواص تنها در عسل طبیعی و خالص پیدا می گردد.

در این مقاله قصد داریم تا وب سایتی به شما معرفی کنیم که، کار آن فروش عسل طبیعی به صورت مستقیم از دست زنبوردار است و در واقع پلی میان زنبوردار و مصرف نماینده است.

دهچی نام این وب سایت است که به ما یاری می نماید تا به جواب سوالاتی مانند، از کجا می توانیم عسل طبیعی بخریم؟ چطور از طبیعی بودن عسل مطمئن شویم؟ برسیم. همراه ما باشید و با کار دهچی آشنا شوید.

وب سایت دهچی

دهچی کار خود را با هدف یاری به زنبوردار، برای فروش محصولات خود در بازارهایی عظیم تر از بازارهای محلی شروع کرد. فضای آنلاین و فروش عسل در وب سایت ها، فضایی است که زنبوردار خیلی با آن آشنا نیست و به همین دلیل، زنبوردار شانس فروش محصول خود در این بازار عظیم را از دست می دهد.

دهچی یاری می نماید که زنبوردار راحت تر محصولات خود را در این فضای عالی بفروشد. دهچی بهترین زنبورداران را انتخاب و محصول آنها را برای فرستادن به آزمایشگاه های معتبر دریافت می نماید. در آزمایشگاه ها، عسل از جوانب مختلف و بر اساس فاکتورهای متفاوت آنالیز می گردد. اگر خطا و ماده شیمیایی در عسل دیده گردد، بلافاصله از لیست فروش در دهچی حذف می گردد؛ اما اگر محصول زنبوردار استانداردهای جهانی و ایران را داشته باشد، برای فروش در سایت آماده و بسته بندی می گردد.

دهچی میخواهد که کسب و کار زنبورداران در روستاها و شهرستان ها را رونق ببخشد و تغذیه سالم را به مردم شهر برگرداند.

یکی از دغدغه های زنبورداران، فروش عسل به قیمت پایین به دلالان و سود بسیار کم آنها از کاری بود که می کردند. برای رسیدن زنبوردار به سود واقعی باید واسطه ها حذف می شدند. دهچی این کار را عملی کرد. دهچی با حذف واسطه ها و دلالان از بازار فروش عسل طبیعی، کاری کرد که هم زنبوردار به حق واقعی خود برسد و هم مصرف نماینده عسل را با قیمت مناسب بخرد.

خرید عسل طبیعی از وب سایت دهچی

مصرف نماینده و خریدار می تواند با خرید عسل از دهچی، از طبیعی و اصل بودن آن مطمئن باشد. عسل در دهچی با دقت بالا انتخاب می گردد و در این انتخاب فاکتورهای بسیاری تاثیر می گذارند.

یکی از فاکتورهای مهم برای دهچی، میزان ساکارز در عسل است. استاندارد جهانی برای میزان ساکارز در عسل 5٪ است، که دهچی برای اعتبار سنجی عسل های خود این عدد را روی 3٪ قرار داده است. این نشان می دهد که دهچی علاوه بر اهمیت دادن به اصل بودن عسل، سلامت آن نیز را مهم می داند و می خواهد که مصرف نماینده محصولی سالم مصرف کند.

عسل طبیعی دارای خواص بسیاری برای سلامت بدن است. خواص و مواد مغذی که در عسل یافت می گردد شامل، خواص آنتی اکسیدانی، انواع ویتامین ها، پروتئین ها و اسیدهای آمینه می گردد، که همگی بر اثر گرما دیدن از بین می فرایند.

شیشه های عسل شفاف و زلالی که در ویترین فروشگاه ها می بینید، عسل گرما دیده هستند. کارخانه های صنعتی، برای اینکه بتوانند عسل را برای طولانی مدت در قفسه فروشگاه های خود نگه دارند و نگران رس بستن آن نباشند، از روش گرما دادن به عسل استفاده می نمایند. این روش تمام خواص و مواد مغذی عسل را از بین می برد و مصرف نماینده به جای یک ماده مغذی، تنها ماده ای قندی مصرف می نماید.

حتما با خرید عسل طبیعی از دهچی، متوجه بسته بندی با کیفیت محصولات می شوید. در فرایند فروش عسل در دهچی، هم مصرف نماینده و هم محصول داخل شیشه ها ارزشمند هستند. دهچی با استفاده از بسته بندی باکیفیت به مصرف نماینده احترام می گذارد و ثابت می نماید که چقدر مشتری برای او مهم است. عسل های طبیعی نیز که توسط زنبوردار به زحمت فراوان فراوری می گردد، ارزش بسته بندی باکیفیت را دارند.

دهچی با حذف واسطه ها، عسل را به قیمت منصفانه و مناسب هم برای مصرف نماینده و هم برای زنبوردار رسانده است.

با مراجعه به وب سایت دهچی به آدرس dehchi.com می توانید قیمت عسل طبیعی را مشاهده کنید، از نزدیک با زنبورداران آشنا شوید و در نهایت عسل طبیعی را با اطمینان بخرید.

منبع: وب سایت دهچی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 548

به "خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب سایت دهچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عسل طبیعی از زنبوردار در وب سایت دهچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید