معرفی و تهیه سم ارگانیک برای محصولات کشاورزی در داخل کشور

به گزارش رپید دانلود، خبرگزاری خبرنگاران- امروزه به دلیل حجم بالای تقاضای محصولات ارگانیک از طرف مصرف کنندگان بیشتر کشاورزان به پرورش محصولات ارگانیک روی آورده اند و برای نابودی انواع آفت ها خرید سم ارگانیک را ترجیح می دهند. سموم ارگانیک حاوی مواد معدنی، گیاهی و طبیعی است که جهت کنترل آفات روی محصولات مختلف کشاورزی همچون سبزیجات، صیفی جات، انواع میوه، گیاهان زینتی و... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت حمایت فراوری محصولات کشاورزی ارگانیک در داخل کشور، دولت، جهاد کشاورزی را مکلف نموده تا حدود بیست و پنج درصد از زمین های زیر کشت محصولات ارگانیک و سالم را تا خاتمه برنامه پنجم کشور تحت پوشش قرار دهد تا کشاورز بتواند با حمایت دولت و با اراده بیشتری به فراوری محصولات کشاورزی ارگانیک بپردازد.

معرفی و تهیه سم ارگانیک برای محصولات کشاورزی در داخل کشور

از اهداف اصلی این برنامه هدایت کشاورزان به سمت فرهنگ سازی، ترویج و فراوری محصولات سالم با روش علمی و ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان می باشد. برای داشتن یک محصول ارگانیک اولین قدم خرید سم ارگانیک است؛ به همین دلیل فراوریکنندگان صنایع کشاورزی در ایران تمام کوشش خود را برای فراوری و عرضه بهترین و با کیفیت ترین سم های ارگانیک نموده اند. شرکت سپاهان کشت از جمله شرکت های معتبر و عظیم ایرانی است که در تهیه و فراوری این محصول پیش قدم شده و انواعی از سم ها و آفت کش های ایرانی و خارجی را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

انواع سم سپاهان کشت شامل سم حشره کش، حلزون کش، موش کش و جونده کش، کنه کش و همچنین قارچ کش سپاهان کشت وعلف کش سپاهان کشت از جمله سمومی است که به شکل ارگانیک و شیمیایی توسط این فروشگاه عرضه می شود. سموم ارگانیک سپاهان کشت از مواد طبیعی، معدنی و گیاهی فراوری شده است و استفاده از آن در باغ ها و مزارع باعث می شود تا شما محصولی کاملاً ارگانیک را برداشت کنید. شما با خرید سم ارگانیک و استفاده از آن در مزارع خود به جانداران هیچ آسیبی وارد نمی کنید و مانع آلودگی محیط زیست و محصولات کشاورزی خواهید شد. این سموم به حشرات مفید و دشمنان طبیعی آفات صدمه ای وارد ننموده و دارای دوره کارنس نمی باشند از نظر مالی نیز خرید سم ارگانیک کاملاً به صرفه تر از سموم دیگر است.

در ادامه به معرفی انواع سم سپاهان کشت نظیر قارچ کش سپاهان کشت و علف کش سپاهان کشت خواهیم پرداخت و مزایای آنها را آنالیز قرار خواهیم کرد تا انتها مطالب همراه ما باشید.

سم سپاهان کشت

سم های سپاهان کشت همگی ارگانیک بوده و کمترین آسیب را به محیط زیست و انسان ها وارد می نماید این سموم ایرانی و خارجی نسبت به سموم مشابه موجود در بازار از قیمت بسیار ارزان تری برخوردار است. خرید سم ارگانیک از این شرکت برای کشاورز مقرون به صرفه بوده و راندمان بالایی در بر خواهد داشت. مواد تشکیل دهنده این سموم ارگانیک شامل صابون های غلیظ، عصاره اکالیپتوس، روغن های گیاهی، عصاره نعنا، صمغ های گیاهی، مواد پخش کننده و غلظت دهنده و... می باشد. شما با خرید سم ارگانیک از سپاهان گشت می توانید با کمترین مصرف دز از این سموم بسیاری از آفات مکنده از قبیل گونه های مختلف شته، کنه، پوره های زنجرک ها، مگس سفید و شپشک در مزارع صیفی جات، سبزیجات، غلات و باغ های میوه و گلخانه ها را از بین ببرید.

این سموم پس از نابودی آفات بر گیاهان محلول پاشی شده از خود هیچ اثر سمی بر جا نمی گذارد. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم انواع سم سپاهان کشت شامل تنوع بالایی از حشره کش های سپاهان کشت، علف کش سپاهان کشت، قارچ کش سپاهان کشت و بسیاری سموم دیگر است که به صورت ارگانیک و غیرارگانیک عرضه می شود.

سم حشره کش سپاهان کشت

شما با خرید سم ارگانیک حشره کش و استفاده از آن می توانید حشرات مضر زمین های زراعی و باغ های خود را کنترل کنید و از محصولات خود در برابر آفت زدگی و نابودی محافظت نمایید. از انواع سم های حشره کش موجود در سپاهان کشت می توان به حشره کش کنفیدور، استارکل، حشره کش کنفیدور بهاور شیمی، حشره کش و کنه کش پالیزین و... اشاره نمود. شما با خرید سم ارگانیک کنفیدور می توانید طیف وسیعی از آفات مکنده در محصولات مختلف کشاورزی را کنترل نمایید و از خاصیت سیستمیکی و دوام طولانی مدت آن بهرمند شوید. این حشره کش جهت کنترل پروانه مینوز مرکبات، شته توتون، پسیل پسته، تریپس پنبه، شته گیاهان زینتی، کک در چغندر، سفید بالک گلخانه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

سم استارکل و سایر سم های دیگر نیز دارای کاربردهای بالایی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد بسیار مطلوبی برخوردار هستند. برای آشنایی بیشتر با این سموم و خرید سم ارگانیک می توانید به سایت سپاهان کشت مراجعه نموده و با وارد شدن به لیست سم سپاهان کشت تمام محصولات و جزئیات این سم ها را مورد آنالیز قرار دهید.

علف کش سپاهان کشت

علف کش سپاهان کشت یکی دیگر از مجموع سم سپاهان کشت می باشد که جهت نابودی علف های هرز و مزاحم به کار می رود این علف کش ها شامل علف کش گلایفوزیت ایگروچین، علف کش تری فلورالین (ترفلان)، علف کش پاراکوات و علف کش گلایفوزیت (رانداپ) می باشد. علف کش گلایفوزیت علف کشی از گروه اسید فسفونیک بوده و بر روی تمامی علف های هرز و مضر اثر کشندگی دارد. نوعی علف کش سیستمیک و غیرانتخابی است و درجه سمیت آن برای انسان ها و جانوران بسیار پایین است. این علف کش بهترین گزینه برای مزارع نیشکر و باغ میوه و مرکبات می باشد. در تمامی این علف کش ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است تا میزان اثربخشی سم در بالاترین درجه آن قرار گیرد. مثلاً علف کش پاراکوات به دلیل داشتن مواد قوی با تماس به سطح علف منجر به پژمردگی، سوختگی، و خشک شدن بافت های آن می شود.

قارچ کش سپاهان کشت

به غیر از حشره کش و علف کش سپاهان کشت یکی دیگر از انواع سم سپاهان کشت، قارچ کش سپاهان کشت می باشد. خرید سم ارگانیک قارچ کش به شما این فرصت را می دهد تا مانع بسیاری از بیماری ها و خرابی های محصولات کشاورزی مزارع خود شوید. منشأ بیشتر مسائل و خرابی ها انواعی از قارچ های مخرب می باشد که برای نابودی آن ها باید از سم های قارچ کش بهره ببرید تا سلامتی محصولات خود را تضمین نمایید. قارچ کش های سپاهان کشت شامل قارچکش اسکادران، رورال تی اس، قارچ کش تیوفانات متیل، قارچ کش کاپتان سرای سپند، قارچ کش الیت، قارچ کش اکولایزر و بسباری موارد دیگر است که به صورت ارگانیک و شیمیایی تهیه شده اند و در اختیار کشاورزان و باغداران قرار می گیرند.

اگر قصد خرید سم ارگانیک را دارید پیشنهاد می کنیم حتماً به سایت سپاهان کشت مراجعه کنید و از محصولات بی نظیر این شرکت دیدن نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و جامع تر ضمن مطالعه مطالب سایت می توانید با متخصصین کشاورزی و مشاورین فروش این شرکت نیز تماس گرفته و از هدایت های ارزنده این عزیزان نیز بهرمند شوید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 988

به "معرفی و تهیه سم ارگانیک برای محصولات کشاورزی در داخل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و تهیه سم ارگانیک برای محصولات کشاورزی در داخل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید