خبرنگاران 985مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند

به گزارش رپید دانلود، خرم آباد - خبرنگاران - معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز 985 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی و هتل های این استان اقامت داشتند.

خبرنگاران 985مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

اسکندر فلاح وند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقامت مسافران نوروزی فقط در مراکز دارای مجوز و مودر تایید میراث فرهنگی امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: در این راستا تا به امروز 567 مسافر نوروزی در هتل، 112 نفر در اقامت گاههای بوم گردی و 306 نفر در مهمانپذیرهای این استان اقامت داشتند.

فلاح وند بیان کرد: همچنین در این مدت 88 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، 49 مورد بازدید نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی و 46 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافراتی استان اجرا شده است.

گفت: در سطح استان لرستان 26 هتل ، 2 هتل آپارتمان، 11 مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت 2هزار و 285 تخت برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

وی اعلام کرد: از این تعداد 380 تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است گفت: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد ، دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این سه شهر مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 881

به "خبرنگاران 985مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 985مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید