حضور پلیس در منزل اسکولز به دلیل برگزاری مهمانی در شرایط قرنطینه

به گزارش رپید دانلود، نیرو های پلیس به دلیل عدم رعایت قوانین جدید قرنطینه اعمال شده در انگلیس و برپایی جشن تولد پسر پل اسکولز، در منزل هافبک سابق منچستریونایتد حضور پیدا کردند.

حضور پلیس در منزل اسکولز به دلیل برگزاری مهمانی در شرایط قرنطینه

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه سان مدعی شده بود که اسکولز یک جشن 7 ساعته در منزل خود در اولدهام در روز آدینه برگزار نموده که دقیقا در همان روزی بود که قوانین جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا در انگلیس و منطقه منچستر اعمال شد. بر طبق قوانین جدید برگزاری مهمانی در منزل و باغ افراد ممنوع است چرا که دولت سعی دارد برابر افزایش دوباره شیوع این ویروس ایستادگی کند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که اسکولز در حین برگزاری جشن تیشرتی بر تن داشت که روی آن نوشته شده بود زنده از قرنطینه و یک دی جی و ون فروش برگر برای تولد 21 سالگی آرون، پسرش، در منزل این بازیکن سابق یونایتد حضور پیدا نموده بودند.

سخنگوی پلیس منچستر در این باره گفت: روز یکشنبه آگاه شدیم که بر خلاف قوانین محدودکننده که اخیرا بار دیگر اعمال شده در یک منزل مسکونی جشنی برگزار شده است. افسران پلیس بر طبق وظیفه در محل حضور پیدا نموده و با افراد صحبت کردند و توضیحاتی درباره قوانین جدید ارائه نموده و از آنها خواستند که به این قوانین پایبند باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 385

به "حضور پلیس در منزل اسکولز به دلیل برگزاری مهمانی در شرایط قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پلیس در منزل اسکولز به دلیل برگزاری مهمانی در شرایط قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید