تمامی مدارس خراسان رضوی از روز شنبه پذیرای دانش آموزان است

به گزارش رپید دانلود، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از روز شنبه نهم مهرماه؛ تمام مدارس پذیرای دانش آموزان و معلمان است.

تمامی مدارس خراسان رضوی از روز شنبه پذیرای دانش آموزان است

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش گفت: سال جاری شاهد افزایش آمار دانش آموزی خصوصا در پایه اول ابتدایی با افزایش 18 درصدی بوده ایم و کلاس ها به اجبار تراکم بیشتری پیدا نموده اند،بعلاوه سال جاری حدود 1 میلیون و 550 هزار دانش آموز و 80 هزار همکار فرهنگی در مدارس حضور می یابند.

او اضافه نمود : سال اقتصادی مدارس دو ماه جا به جا شده، ولی با آغاز مهر و اجرای تعهدات اقتصادی، مسئله ای نخواهیم داشت؛ ضمن اینکه تا به امروز نیز با اعتبارات موجود کار های زیادی اجرا شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: سال جاری هزار کلاس نو به آموزش و پرورش تحویل داده شده که 60 درصد این کلاس ها نو و بقیه کلاس های نوساز شده است.

شوشتری درباره سرویس مدارس هم اعلام کرد : جلسات زیادی با کارگروه ماده 18 که مربوط به سرویس مدارس است، اجرا شده و نتیجه آن فقط افزایش 35 درصدی سرویس مدارس بود.

او توضیح داد: تا سرانجام مهر همه مسائل از جمله سرویس مدارس، ساماندهی می گردد و مسئله ای وجود نخواهد داشت، چون حل اینگونه چالش ها احتیاج به آغاز فصل و بازگشایی مدارس دارد،بعلاوه به دلیل یاری به کاهش ترافیک شهری، احتمال تغییر ساعت مدارس وجود دارد، اما هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است و در صورت تصمیم گیری، حتما نتیجه به وسیله آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی می گردد.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1476

به "تمامی مدارس خراسان رضوی از روز شنبه پذیرای دانش آموزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی مدارس خراسان رضوی از روز شنبه پذیرای دانش آموزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید