تقویت بخش اقتصاد در استان قزوین لازم است

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، مرتضی روزبه صبح چهارشنبه در اولین جلسه گروه مالی استان که در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید فرهنگ رشد و توسعه استان را به یک گفتمان رایج تبدیل کند تا این دغدغه همیشگی به نتیجه برسد.

تقویت بخش اقتصاد در استان قزوین لازم است

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در این راستا عزم جدی داشته باشند و فرایند کارها در ادارات و سازمان ها نیز به گونه ای باشد که رو به جلو حرکت کنیم تا گذشته نیز جبران گردد.

استاندار یادآورشد: یکی از دغدغه های جدی ما در استان تامین اشتغال برای برطرف بیکاری است به همین دلیل تقویت بخش اقتصاد ضروری است تا بر مسائل غلبه کنیم.

روزبه گفت: قزوین از استان هایی است که با داشتن ظرفیت های مناسب در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد و نمونه هایی عملیاتی را برای توسعه مناطق دیگر ارائه دهد لذا نباید فرصت ها را از دست بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری اظهارداشت: توجه به زیرساخت های گردشگری، تقویت صنعت توریسم و شناساندن بیشتر توانمندی های استان ضروری است و در مورد احداث پروژه های شهری نیز در مقایسه با زیرساخت های گردشگری باید اولویت بندی گردد.

استاندار گفت: تکمیل پروژه امامزاده حسین(ع) به عنوان یکی از طرح های مهم گردشگری در استان باید در اولویت قرار گیرد تا عقب ماندگی های گذشته جبران گردد و رضایت مردم منطقه را فراهم کنیم.

وی اعلام کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در واقع موتور محرکه استان است که باید فقط در راستا اصول کارشناسی حرکت کند زیرا این مجموعه قادر است ادبیات و رفتار مدیریتی را در استان اصلاح کند و اگر به سمت سیاسی کاری برود آسیب خواهیم دید.

استاندار قزوین تاکید نمود: در این راستا ضروری است از ظرفیت افراد صاحب نفوذ در پیشبرد اهداف مالی و پیشرفت و توسعه استان بیشتر استفاده کنیم تا به دستاوردهای بهتری برسیم.

وی اعلام کرد: سازمان مدیریت می تواند فرهنگ رشد و توسعه را به گفتمان غالب در استان تبدیل کند.

روزبه یادآورشد: گروه مالی استان باید تقویم مناسبی برای تشکیل جلسات خود داشته باشد و ضمن آنالیز کارشناسی موضوعات مهم مسری را طی کند تا بتوانیم در یک محدوده زمانی به نتایج مطلوبی برسیم.

در ادامه اعضاء دیدگاه خود را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 133

به "تقویت بخش اقتصاد در استان قزوین لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت بخش اقتصاد در استان قزوین لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید