تغییر رویکرد فدراسیون کشتی در خصوص تورنمنت های بین المللی

به گزارش رپید دانلود، فدراسیون کشتی با نگاه المپیک محوری و جوانگرایی، رویکرد خود را در خصوص حضور در تورنمنت های بین المللی تغییر داده است.

تغییر رویکرد فدراسیون کشتی در خصوص تورنمنت های بین المللی

به گزارش خبرنگاران، هرچند کشورمان همچنان درگیر ویروس کرونا بوده، اما علاوه بر جام هایی که در راستای المپیک برای مدعیان دوبنده تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفته شده، جوانان هم سهم زیادی از اعزام ها را به خود اختصاص داده اند.

اسفند ماه سال گذشته تیمی جوان راهی تورنمنت اوکراین شد. سپس همان جوانان آزاد کار در جام یاشاردوغو هم کشتی گرفتند که به مراتب نتایج بهتری حاصل شد. اینطور که پیداست فدراسیون کشتی در اعزام های بین المللی اش تغییر رویکرد داده و با هدف پشتوانه سازی برای المپیک 2024، میخواهد که بهای بیشتری در اعزام ها به جوانان 18-19 ساله بدهد.

جوانان مدعی در این ماه ها، علاوه بر دو تورنمنت اوکراین و یاشاردوغو، فرصت حضور در جام تختی و انتخابی تیم ملی را هم پیدا کردند.

با توجه به اینکه علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی هر دو قهرمان المپیک هستند، با درک اهمیت مدال المپیک، آن را بر مدال جهانی ارجح دانسته و هدف شان این است که برای المپیک بعدی برنامه ریزی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1058

به "تغییر رویکرد فدراسیون کشتی در خصوص تورنمنت های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رویکرد فدراسیون کشتی در خصوص تورنمنت های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید