ترامپ: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی سی به خیابان بیایند

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در ادامه جنگ قدرت در این کشور امروز شنبه در پیغام هایی توییتری بار دیگر بر لزوم ادامه مقابله با حزب دموکرات سخن گفت و از عدم حمایت کافی هم حزبی های خود نیز انتقاد کرد.

ترامپ: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی سی به خیابان بیایند

در پیغام توییتری ترامپ در این خصوص آمده است: اگر یک نامزد دموکرات ریاست جمهوری شاهد تقلب در انتخابات بود و انتخابات از او دزدیده می شد، آنهم با سطحی از شواهد از این اقدامات که قبلاً هرگز دیده نشده باشد، سناتورهای دموکرات آن را اقدام جنگی در نظر می گرفتند و تا آخر می جنگیدند. اما میچ (مک کانل) و جمهوری خواستار کاری نمی نمایند، فقط می خواهند از آن بگذرند. مبارزه ای در کار نیست!

رئیس جمهور کنونی آمریکا در پیغامی دیگری اضافه نمود: وزارت دادگستری و اف بی آی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 هیچ کاری ننموده اند، عظیمترین کلاهبرداری در تاریخ ملت ما، علیرغم شواهد فراوان. آن ها باید شرمسار باشند. تاریخ به یاد خواهد آورد. هرگز تسلیم نشوید. همه را در 6 ژانویه در (واشنگتن) دی سی خواهیم دید.

این در حالیست که قرار است کنگره در تاریخ 6 ژانویه (17 دی)، حکم کالج الکترال را تائید کند؛ حال آنکه ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از هواداران خود خواسته تا در آن روز به خیابان ها بریزند.

مراسم تحلیف احتمالی بایدن و واگذاری کاخ سفید به او، در تاریخ 20 ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 742

به "ترامپ: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی سی به خیابان بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: 6 ژانویه همه در واشنگتن دی سی به خیابان بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید