تخریب 20 خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی

به گزارش رپید دانلود، در حالی که 5 روز از سقوط هواپیمای پاکستانی می گذرد ارزیابی خسارات وارده همچنان ادامه دارد و جزئیات جدیدی در این خصوص منتشر می گردد.

تخریب 20 خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، سقوط هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمای ملی کشور پاکستان PIA برخلاف اظهارات اولیه خسارت های زیادی در محل سقوط وارد نموده است.

طبق اعلام رسانه های پاکستانی تخریب 20 خانه و نابود شدن کامل 24 ماشین از جمله خسارت هایی بوده که سقوط این هواپیما به مردم محله جناح باغ وارد نموده است.

دولت اسلام آباد ضمن تائید این خبر از جبران کامل خسارت های وارد شده توسط شرکت بیمه خبر داده و تاکید نمود: مردم نباید نگران خسارت های اقتصادی باشند.

در بیانیه دولت پاکستان آمده است تخریب 2 خانه به صورت کامل اتفاق افتاده و 18 مورد نیز خسارت های جزئی بود که با بازسازی و بازسازی حل خواهد شد.

همچنین دولت پاکستان علاوه بر خسارتی که از سوی بیمه به خانواده متوفیان پرداخت می گردد به هر یک از آنها یک میلیون روپیه (حدود 100 میلیون تومان) پرداخت نموده است.

از سوی دیگر دولت ایالت سند نسبت به روش فعالیت تیم تحقیقاتی این حادثه اعتراض دارد و آن را روشی غیر مطمئن و یک جانبه می داند.

ناصر شاه وزیر اطلاع رسانی دولت ایالت سند در این خصوص گفت: تحقیقات باید به صورت شفاف انجام گردد و مردم از نتیجه آن مطلع شوند.

وی گفت: معین است که تمام کوشش ها در این راستا صورت می گیرد که عامل اصلی سقوط یکی افراد کشته شده معرفی گردد که توان دفاع از خود را ندارد.

ناصرشاه توضیح داد: چرا ابتدا چیزی راجع به فرود ناموفق هواپیما گفته نشد و این مطلب مهم که هواپیما کوششی ناموفق برای فرود داشته و حین فرود موتور آن آسیب جدی دیده است را یکی از مسافران که به شکلی معجزه وار زنده مانده بود اعلام کرد.

وی اضافه نمود: این سقوط مسائل و سوالات پیچیده دیگری را نیز در خود نهفته است و ما باید پاسخ این سؤالات را از دولت پاکستان بخواهیم.

لازم به ذکر است حادثه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت پی آئی اِی 97 نفر از 99 سرنشین این هواپیما را به کام مرگ کشاند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 340

به "تخریب 20 خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 20 خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید