تاخیر در افتتاح موزه اسکار

به گزارش رپید دانلود، تاریخ افتتاح موزه اسکار واقع در لس انجلس بار دیگر به تعویق افتاد، چراکه مقام های این شهر معتقدند با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا افتتاح این موزه تصمیم درستی نخواهد بود.

تاخیر در افتتاح موزه اسکار

افتتاح موزه آموزشگاه علوم و هنرهای سینما که خانه گنجینه های هالیوودی همچون کفش های یاقوتی جودی گارلند در فیلم جادوگر شهر اوز یا شنل دراکولا خواهد بود، پیش تر نیز به تعویق افتاده بود.

30 آوریل به عنوان تاریخ بازگشایی موزه اسکار معرفی شده بود اما با به تعویق افتادن تاریخ افتتاح این موزه، علاقه مندان از 30 سپتامبر امکان بازدید از این موزه را خواهند داشت.

روز چهارشنبه با ثبت بیش از 52هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا، این ایالت به یکی از کانون های اصلی ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده تبدیل شد.

با اینکه فرایند واکسیناسیون در هفته جاری شروع شد اما ظرفیت تخت های بخش های مراقبت ویژه بسیاری از بیمارستان های جنوب کالیفرنیا تکمیل شده است.

در حال حاضر تمامی موزه های سرپوشیده لس آنجلس به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند.

خبرگزاری فرانسه نوشت،مراسم اهدای جوایز اسکار نیز به دلیل تعطیل شدن سالن های سینما و به وجود آمدن تغییراتی در تقویم اکران فیلم ها با هشت هفته تاخیر در 25 آوریل برگزار خواهد شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 741

به "تاخیر در افتتاح موزه اسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در افتتاح موزه اسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید