بغض پدر طارمی روی آنتن زنده، شرمسار مهدی هستم

به گزارش رپید دانلود، پدر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آنتن زنده شبکه 3 بعد از تماشا تصویر مهدی طارمی که در حال بوسیدن دستش بود، بغض کرد.

بغض پدر طارمی روی آنتن زنده، شرمسار مهدی هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زمانی که سعید اکبری مجری برنامه سلام صبح بخیر از علیرضا طارمی خواست احساس خود را در خصوص تصویری که به نمایش گذاشته شد؛ شرح دهد پدر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: دقیق به خاطر ندارم. به نظرم زمانی بود که مهدی طارمی از مسابقات جام جهانی بر می گشت. مردم زیادی به استقبال مهدی آمدند و او را تا میدان رییسعلی دلواری مشایعت کردند. از مهدی طارمی تقدیر کردند. اینجا بود که علیرضا طارمی بغض کرد و سرش را پایین انداخت.

سعید اکبری خطاب به پدر مهدی طارمی گفت: احتیاج به گفتن من نیست. شما خیلی برای مهدی طارمی زحمت کشیدید. او هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی برترین است. بچه مودبی است. در بالاترین سطح بازی می نماید و با درخشش خود دل مردم را شاد می نماید. سعید اکبری از حاضران در استودیو خواست به پاس کوشش های پدر مهدی طارمی برای او برایش دست بزنند.

پدر مهدی طارمی در ادامه گفت: من خیلی شرمسار مهدی هستم! نمی خواستم اینجا زیاد صحبت کنم. خیلی افسوس و حسرت می خورم که این بچه را زودتر راهی اروپا نکردم و...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1410

به "بغض پدر طارمی روی آنتن زنده، شرمسار مهدی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بغض پدر طارمی روی آنتن زنده، شرمسار مهدی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید