برنامه ریزی ناسا برای پرواز فضایی توریستی

به گزارش رپید دانلود، ناسا در راستای پیشبرد برنامه های خود به منظور ارسال جهانگرد به فضا، گام مهمی رو به جلو برداشته و شرکت آکسیوم اسپیس را به عنوان همکار خود در این زمینه انتخاب نموده است.

برنامه ریزی ناسا برای پرواز فضایی توریستی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با قیمت تور بالی زمستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این شرکت قرار است ماژولی ویژه برای اقامت جهانگردان فضایی را در ایستگاه فضایی بین المللی احداث کند تا به آن اضافه گردد.

این ماژول که سکونت جهانگردان فضایی را در فضا تسهیل می نماید به بخشی از آن متصل خواهد شد و دارای امکانات متنوعی برای تسهیل حضور و اقامت در فضا خواهد بود.

اکسیوم اسپیس ضمن استقبال از این همکاری اعلام نموده که برنامه های گسترده ای برای افزایش تعداد سفرهای فضایی جهانگردان به خارج از کره زمین دارد و در این زمینه به شدت در حال فعالیت است. البته این سفرها فعلاً محدود به ایستگاه فضایی بین المللی است، اما ممکن است در آینده دامنه آنها گسترش یابد.

تلسکوپ فضایی جدید ناسا به دنبال زمین دوم خواهد گشت

شرکت های خصوصی فضایی برای جلب نظر ناسا و انتخاب به عنوان همکار آن برای مدیریت سفرهای فضایی رقابت گسترده ای با یکدیگر داشته اند. اکسیوم اسپیس بعد از انتخاب، قراردادی پنج ساله با ناسا منعقد می نماید که ممکن است مدت زمان آن دو سال دیگر نیز تمدید گردد.

هنوز معین نیست ماژول ناسا برای اتصال به ایستگاه فضایی بین المللی چه زمانی آماده خواهد شد. البته انتظار می رود سفرهای فضایی از این طریق تا سال 2021 ممکن گردد. ناسا اعلام نموده که برای خصوصی سازی گسترده تر ایستگاه فضایی بین المللی تا سال 2024 گام های بیشتری را رو به جلو برخواهد داشت. در عین حال، روس ها هم در حال برنامه ریزی های مشابهی در این زمینه هستند.

طرحی از بخشی که نهایتا شرکت آکسیوم اسپیس به ایستگاه فضایی بین المللی اضافه می نماید و شامل مدول های یرای پژ>هش، سکونت و سایر فعالیت ها است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 50

به "برنامه ریزی ناسا برای پرواز فضایی توریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی ناسا برای پرواز فضایی توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید