بانوی اردبیلی خانم گل لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش رپید دانلود، سمیه خرمی، بازیکن اردبیلی تیم باشگاه وچان کردستان خانم گل رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد.

بانوی اردبیلی خانم گل لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، این بازیکن با به ثمر رساندن 27 گل تا سرانجام هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فصل 98-99، عنوان خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

سمیه خرمی در این باره گفت: برای کسب این موفقیت، سختی های زیادی را به جان خریدم. هدفم این بوده که ثابت کنم هیچ محدودیتی برای بانوی ایرانی وجود ندارد و بانوان هم مثل آقایان در عرصه های ورزشی می توانند به موفقیت دست یابند.

وی افزود: درآمد و میزان قراردادهای فوتبالیست های بانو به هیچ وجه قابل قیاس با فوتبالیست های آقا نیست و بانوان فقط باعشق وعلاقه و برای سربلندی ایران فوتبال بازی می کنند.

این بازیکن با اشاره به این که فوتبال بانوان آنچنان مورد حمایت قرار نگرفته است، ادامه داد: نیاز است حمایت های همه جانبه ای از فوتبالیست های بانوی کشورمان انجام شود تا این فوتبالیست ها باانگیزه مضاعف برای منطقه و کشورشان افتخارآفرینی کنند.

  • آشنایی با تاریخچه فوتبال زنان در ایران

وی بیان نمود: هیئت فوتبال استان اردبیل همواره از من حمایت می کند و پیگیر وضعیتم هستند که ازاین بابت از آن ها قدردانی می کنم؛ ولی متاسفانه مسئولان ورزش استان حمایتی از من نداشته اند و بی مهری های زیادی به من شده است.

بازیکن لیگ برتر تیم وچان کردستان گفت: چهار سال است در کردستان توپ می زنم و قبلا هم در استقلال تهران، شهرداری ارومیه و چند تیم دیگر بازی کرده ام.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 459

به "بانوی اردبیلی خانم گل لیگ برتر فوتبال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی اردبیلی خانم گل لیگ برتر فوتبال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید