بازدید مسئولان از فرایند بازسازی پل ساسانی دزفول

به گزارش رپید دانلود، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، در حاشیه این بازدید که روز گذشته 23 فروردین ماه 400 انجام شد، مهدی چناری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول، ضمن تقدیر از اهتمام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نسبت به دزفول، از کوشش ها و پیگیری های سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در راستای تأمین اعتبار برای بازسازی این پل تاریخی قدردانی کرد.

بازدید مسئولان از فرایند بازسازی پل ساسانی دزفول

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او همچنین اظهار کرد: بازسازی بخش های آسیب دیده پل باستانی دزفول، با تجهیز کارگاه بازسازی این پل تاریخی و ارزشمند از اوایل نوروز 1400 شروع شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول اعتبار اولیه بازسازی پل باستانی دزفول را 3 میلیارد ریال از منابع استانی بیان کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، 9 میلیارد ریال نیز برای سال 1400 تصویب شد؛ همچنین با عنایت و مساعدت دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز 5 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به بازسازی پل اختصاص یافته است.

او در انتها ابراز امیدواری کرد که با حمایت و همکاری مستمر مسئولان شهری و استانی و همچنین مشارکت خیرین، پل باستانی دزفول در آینده نزدیک به طور کامل بازسازی و بازسازی گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 898

به "بازدید مسئولان از فرایند بازسازی پل ساسانی دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مسئولان از فرایند بازسازی پل ساسانی دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید