افزایش 20 هزار کیلومتری بزرگراه ها تا خاتمه دولت دوازدهم

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی از افزایش طول بزرگراه های کشور به 20 هزار کیلومتر تا انتها دوره فعالیت دولت دوازدهم اطلاع داد.

افزایش 20 هزار کیلومتری بزرگراه ها تا خاتمه دولت دوازدهم

محمد اسلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح 50 کیلومتر از پروژه های بزرگراهی هرمزگان که در شهرستان بندرلنگه برگزار گردید، عنوان نمود: این در حالی است که در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان بزرگراه های کشور، 12 هزار و 500 کیلومتر بود

وی بیان داشت: میزان بزرگراه های کشور در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای یافته و 60 درصد افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: با اهتمام ویژه ای که در دولت وجود دارد و کوشش مستمر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، کشورمان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در هر نقطه طرح های مختلفی فعال است.

اسلامی با اشاره به بهره برداری از طرح های بزرگراهی در هرمزگان توضیح داد: تا به امروز اقدام های خوبی برای ساخت کریدور بزرگراهی ساحلی جنوب کشور در این استان اجرا شده و باید با تداوم کوشش و مدیریت خوب و مناسب، این کریدور در هرمزگان تا سرانجام دولت دوازدهم تکمیل گردد.

وی با بیان اینکه بندر تجاری و فرودگاه بندرلنگه بخشی از حیات تجاری تاریخی کشور محسوب می شوند، گفت: باید به توسعه رونق فعالیت ها در بندر تجاری و فرودگاه شهرستان بندرلنگه توجه گردد تا هرچه بیشتر کسب و کار و تجارت در این شهرستان توسعه یابد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 860

به "افزایش 20 هزار کیلومتری بزرگراه ها تا خاتمه دولت دوازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 هزار کیلومتری بزرگراه ها تا خاتمه دولت دوازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید