افزایش تردد پلاک های تهران و قزوین در جاده های استان

به گزارش رپید دانلود، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از افزایش تردد پلاک های تهران و قزوین در استان خبر داد.

افزایش تردد پلاک های تهران و قزوین در جاده های استان

سعید کریمی، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار از گفت: بیشترین میزان ماندگاری خودرو هایی که در استان ما تردد داشتند، استان های بوشهر و خراسان جنوبی با 30 درصد وسائل نقلیه و کمترین مربوط به استان مرکزی و کردستان است.

او اضافه کرد: آمار اخذ شده از 74 سامانه استان نشان می دهد که آمار تردد به شکل روزانه 370 هزار مورد است که نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد کاهش داشته است.

کریمی ادامه داد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه تا سه راهی بهار به میزان روزانه 51 هزار تردد بوده که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان داشت: نکته جالب، افزایش 6 درصدی تردد خودرو ها با پلاک تهران و افزایش 5 درصدی تردد خودرو ها با پلاک قزوین بوده است.

کریمی با بیان اینکه میزان تردد وسائل نقلیه سایر استان ها نیز در استان همدان نسبت یه مدت مشابه پارسال 30 درصد کاهش یافته است، یادآور شد: میزان تردد وسائل نقلیه شخصی استان همدان نیز در سایر استان ها 62 درصد کاهش داشته است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 215

به "افزایش تردد پلاک های تهران و قزوین در جاده های استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تردد پلاک های تهران و قزوین در جاده های استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید