اسامی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

به گزارش رپید دانلود، همزمان با برگزاری اختتامیه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اسامی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره اعلام شد.

اسامی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

به گزارش ایسنا، سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پس از هفت روز برگزاری مجازی، با اختتامیه ای حضوری، امروز ـ چهارم اسفند ماه ـ به کار خود خاتمه داد.

بخش رقابتی جشنواره امسال در رشته های آهنگسازی موسیقی کلاسیک، اجرا موسیقی نواحی، خوانندگی موسیقی نواحی، اجرای موسیقی دستگاهی بی کلام، آهنگسازی موسیقی دستگاهی باکلام، خوانندگی موسیقی دستگاهی، آهنگسازی و اجرای بخش پاپ و تلفیقی بی کلام، آهنگسازی بخش پاپ و تلفیقی باکلام، خوانندگی بخش پاپ و تلفیقی، آهنگسازی و اجرای بخش معاصر و ارکسترال ایرانی بی کلام، آهنگسازی بخش معاصر و ارکسترال باکلام، خوانندگی بخش معاصر و ارکسترال ایرانی و بهترین ناشر برگزار شد.

اسامی برگزیدگان بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر به شرح زیر است:

جایزه باربد آهنگسازی موسیقی کلاسیک به کاوه میرحسینی برای آلبوم اشراق رسید. همچنین مهران بدخشان برای آلبوم انگاره ها دیپلم افتخار دریافت کرد.

در بخش اجرای موسیقی نواحی جایزه باربد به حمزه مقدم برای آلبوم حمزه سیاه اهدا شد و محمد سلم آبادی برای آلبوم آوای صحرا دیپلم افتخار گرفت.

جایزه باربد بهترین خوانندگی موسیقی نواحی به زنده یاد ابوالحسن خوشرو (آلبوم موسیقی مازندران) تعلق گرفت و زنده یاد نورمحمد درپور برای آلبوم دردانه دیپلم افتخار دریافت کرد.

در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، جایزه باربد اجرای موسیقی دستگاهی بی کلام به هوشمند عبادی برای آلبوم نایی اهدا شد و بهاره فیاضی برای آلبوم افرا دیپلم افتخار گرفت.

بهمن فریادرس در بخش آهنگسازی دستگاهی باکلام جایزه باربد را برای آلبوم پرواز و آواز به خود اختصاص داد. همچنین در این بخش سیامک جهانگیری برای آلبوم من همان نای ام دیپلم افتخار گرفت.

در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی جایزه باربد به مجتبی عسگری برای آلبوم عشیران اهدا شد و مهدی امامی برای آلبوم من همان نای ام پیروز به دریافت دیپلم افتخار شد.

باربد آهنگسازی و اجرای بخش پاپ و تلفیقی بی کلام به مصطفی قناعت برای آلبوم کبوترخانه اهدا شد و هومن شیرعلی برای آلبوم تنیده در صدا دیپلم افتخار گرفت.

در بخش آهنگسازی بخش پاپ و تلفیقی باکلام جایزه باربد به گروه داماهی با آلبوم در من برو شکار رسید. گروه بمرانی برای آلبوم 1340 تقدیر شد و دیپلم افتخار را پویا کلاهی برای آلبوم طاووس پربسته دریافت کرد.

پویا کلاهی برای آلبوم طاووس پربسته باربد خوانندگی بخش پاپ و تلفیقی جشنواره موسیقی فجر را دریافت کرد. همچنین دیپلم افتخار به رضا کولغانی برای آلبوم در من برو شکار اهدا شد.

در بخش آهنگسازی بخش معاصر و ارکسترال ایرانی بی کلام دیپلم افتخار به پویا باباعلی برای آلبوم دوردست ها اهدا شد و جایزه باربد را رضا والی برای آلبوم سرنا به خود اختصاص داد.

امیر پورخلجی (آلبوم عاشق کیست) جایزه باربد آهنگسازی بخش معاصر و ارکسترال باکلام را دریافت کرد. دیپلم افتخار این بخش هم به سیاوش، ولی پور (آلبوم سرود مرد سرگردان) تعلق گرفت.

جایزه باربد در بخش خوانندگی بخش معاصر و ارکسترال ایرانی به وحید تاج با آلبوم از برگ ها اهدا شد و پوریا اخواص هم برای آلبوم سرود مرد سرگردان دیپلم افتخار گرفت.

جایزه باربد بهترین ناشر در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر به محمد موسوی از نشر ماهور تعلق گرفت و علی صمدپور از نشر خانه هنر خرد هم دیپلم افتخار دریافت کرد.

بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر پس از چند دوره تعلیق، امسال به جشنواره بازگردانده شد و در جشنواره سی و ششم بهداد بابایی، احسان ذبیحی فر، محمدرضا چراغعلی، امیرعباس ستایشگر، مرتضی امیری اسفندقه، کارن کیهانی، محمدعلی مرآتی و امین هنرمند اعضای هیات انتخاب گروه ها و آثار سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر بودند که کاندیدا ها و برگزیدگان جایزه باربد را انتخاب کردند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 850

به "اسامی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برگزیدگان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید