آموزش ساخت عروسک

به گزارش رپید دانلود، در این آموزش با نحوه ساختن عروسک سگ با یاری جوراب کاموا آشنا خواهید شد که امیدواریم با یاری این روش ها مهارت لازم را در زمینه ساخت عروسک سگ بدست آورید.

آموزش ساخت عروسک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اصفهان امروز، در این آموزش با نحوه ساختن عروسک سگ با یاری جوراب کاموا آشنا خواهید شد که امیدواریم با یاری این روش ها مهارت لازم را در زمینه ساخت عروسک سگ بدست آورید.

عروسک سگ به دلیل شکل جذاب و فانتزی که دارد مورد توجه بچه ها قرار می گیرد و اگر شما به ساخت انواع عروسک برای فرزند خود در منزل علاقه مند هستید بهتر است از ساخت عروسک سگ با طرح های مختلف غافل نشوید و این عروسک زیبا را به راحتی برای فرزندتان بسازید.

برای درست کردن عروسک سگ روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با یاری جوراب و نمد و خز و خمیر چینی و … عروسک سگ زیبا و بی نظیری را در منزل درست کنید.عروسک حیوانات مختلف نظیر عروسک گربه و عروسک سگ از انواع عروسک های پرطرفدار در بین بچه ها هستند و اگر شما تمایل دارید در هزینه تهیه عروسک برای فرزندتان صرفه جویی کنید بهتر است این عروسک ها را خودتان در منزل بسازید.

آموزش ساختن عروسک سگ با جورابساخت عروسک با جوراب از انواع روش های ساده و بی نظیر برای تهیه عروسک های مختلف است و شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی عروسک ها با اشکال مختلف را به یاری جوراب های رنگی بسازید.

مراحل ساختن عروسک سگ با یاری جوراب

1. ابتدا جوراب ها را مشابه تصویر زیر به یکدیگر بدوزید.

وسایل لازم

جوراب بچه گانه سفید : 1 جفت

پارچه سیاه برای ساخت اطراف چشم سگ : مقداری

پنبه : به مقدار لازم

ماژیک بنفش کمرنگ

گوش پاکن : یک عدد

مراحل ساختن عروسک سگ با یاری جوراب

1. ابتدا جوراب ها را مشابه تصویر زیر به یکدیگر بدوزید.

2. قسمت بالا و پایین جوراب ها را مانند شکل زیر به یاری قیچی برش بزنید و قسمت برش زده شده را با یاری نخ و سوزن کوک بزنید.

3. درون جوراب را با یاری پنبه پر کنید و قسمت سفید رنگ جوراب را از قسمت طرح دار آن جدا کنید سپس قسمت سفید رنگ را به شکل دایره جمع کنید و سر آن را بدوزید.

4. همه اجزای بدن سگ را کامل کنید و به یکدیگر بدوزید.

5. در این مرحله بعد از ساخت بدن سگ الگوی چشم و بینی سگ را روی پارچه بکشید.

6. چشم و بینی و دم عروسک سگ را مطابق شکل زیر به آن بدوزید.

7. در مرحله آخر بعد از ساخت کامل عروسک سگ مقداری رنگ بنفش به لپ سگ با یاری گوش پاکن بمالید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 570

به "آموزش ساخت عروسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت عروسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید