30 مدل آینه دستشویی در طرح های جدید و شیک مطابق مد روز

به گزارش رپید دانلود، وقتی صحبت از تزیین و طراحی دکور دستشویی می گردد، سخت می توان آنرا بدون یک آینه زیبا و چشم گیر تصور کرد. مدل آینه دستشویی تاثیر شگرفی بروی دکوراسیون گذاشته و علاوه بر بازتاب کردن چهره افراد، کاربردهای دیگری هم خواهد داشت. اگر دستشویی کوچکی دارید، که بیشتر خانه دارهای ایرانی با این مشکل روبرو هستند، آینه بهترین راه پیش روی شما برای بزرگتر نشان دادن فضا است. وقتی آینه روبروی یک پنجره یا ورودی هوا در دستشویی قرار می گیرد، با بازتاب نور روز در فضا، احتیاج به استفاده از لامپ در طول روز را از بین می برد. اما یک آینه می تواند دکوراتیو و زیبا نیز باشد، چرا که آینه تا حد زیادی سبک طراحی را معین نموده و نقشی کامل کننده دارد.

30 مدل آینه دستشویی در طرح های جدید و شیک مطابق مد روز

وقتی نوبت به خرید مدل آینه دستشویی می گردد، نکاتی است که باید توجه زیادی به آنها داشته باشید. همواره باید برای پولی که پرداخت می کنید، ارزش قائل شوید، و این کار احتیاجمند آنالیز مدل ها و انتخاب بهترین و کامل ترین آینه نسبت به هزینه پرداختی است. در این مطلب بطور خلاصه با تعدادی از این نکات آشنا شده و مثل رسم همیشگی وبسایت اتاق، این مطلب همراه است با تعداد زیادی طرح جدید آینه دستشویی از تمامی سبک ها مطابق مد روز. لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

38 مدل آینه اتاق پذیرایی بسیار زیبا و مدرن سال 2020 ارزان

قاعدتا مهم ترین نکته در خرید آینه دستشویی انتخاب سایر درست است. با استفاده از متر، دیواری که قرار است آینه روی آن نصب گردد را از قسمت بالای سینک روشویی، بدقت اندازه گیری کنید. اغلب اوقات آینه هایی که در بازار مشاهده می کنید، از سایز دیوار کوچکتر است اما بازهم دانستن اندازه بی ضرر نیست. در خصوص محل مناسب نصب، اگر ارتفاع روشویی تان حدود 90 سانت تا یک متر است، فریم آینه باید بین 15 تا 20 سانت با روشویی فاصله داشته باشد. اگر روشویی تان ارتفاع کمتر یک متر یا 90 سانت دارد، فریم آینه باید بین 20 تا 30 سانت با روشویی فاصله داشته باشد. این قانون کلی و ایده آل برای انتخاب محل نصب آینه دستشویی است. همچنین مرکز آینه نباید بیشتر از 1.5 متر از کف دستشویی بالاتر باشد. بعداز تعیین شدن محل نصب، نوبت به سایز عرضی آینه می رسد، از لحاظ عرضی آینه نباید از روشویی و همینطور کابینت روشویی عریض تر باشد. پس به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

در انتخاب سبک طراحی مدل آینه دستشویی باید توجه زیادی به نوع فریم داشته باشید. هر سبکی که برای طراحی و تزیین دکوراسیون دستشویی خود انتخاب نموده اید، فریم آینه را نیز باید براساس همان سبک انتخاب کنید. برای مثال اگر دستشویی با سبک مدرن و مینیمال طراحی شده، آینه های هندسی یا چهارپوش با خطوط مستقیم و بدون انحنا، بهترین گزینه هستند. البته بسیاری از مدل آینه های مدرن فاقد فریم هستند و خود شیشه به تنهایی شکل می گیرد. اگر هم دارای فریم باشند، ساده و بدون هیچگونه تزیینات هستند. اگر می خواهید مطابق ترند روز پیش بروید، آینه های هندسی چند ضلعی گزینه مناسبی خواهند بود.

41 مدل آینه سرویس بهداشتی ، شیک و مدرن + خرید

برای طرح های کلاسیک و سنتی آینه های دایره ایی مناسب ترین گزینه هستند، آینه های دایره ای ساده و جذاب بوده و تقریبا با هر سبک و دیزاینی جور در می آید. هر چه اندازه آینه عظیمتر باشد تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می گردد، برای افزایش جذابیت آینه بهتر است فریم آینه را با دقت زیادی انتخاب کنید، فریم های طلایی، نقره ای، سفید و مشکی آینه های دایره ای را فوق العاده زیبا و شیک نشان می دهند.

مدل آینه دستشویی مربعی و مستطیلی با اینکه خیلی تکراری و همه گیر هستند، اما با ایجاد یک تغییر کوچک در آنها می توان مدلی متفاوت از سایر آینه ها داشت. آینه های مستطیلی با گوشه های انحنا دار، عوض گوشه های تیز، به ساده ترین شکل، دیزاین این آینه ها را متحول نموده و به طرحی جدید و مطابق مد روز تبدیل می نماید. برای این که تاثیرگذاری این طرح ها افزایش یابد باید از فریم هایی با رنگ های چشم گیر مثل مشکی یا طلایی بهره ببرید.

40 مدل آینه قدی پایه دار مناسب اتاق خواب و ورودی منزل

مردم آینه را برای اهداف مختلفی خریداری می نمایند. اگر فقط بدنبال کارایی آینه بوده و بازتاب آن برای تان اهمیت بیشتری دارد، احتیاجی نیست خیلی خودتان را درگیر انتخاب طرح و سبک های مختلف کنید، صرفا یک آینه ساده که احتیاج شما را رفع کند کفایت می نماید. فقط سایز و محل نصب را درست انتخاب کنید تا هیچ مسئله ای از لحاظ کار با آینه دستشویی نداشته باشید. اما برعکس اگر می خواهید تمام قسمت های خانه سبک بخصوصی داشته و متفاوت دیده شوند، آنوقت خرید آینه های عظیم لوکس با زینت کاری های روی فریم، گزینه مناسب تری خواهد بود. آینه های عظیم خیلی سریع می توانند فضا را متحول نمایند. البته انواع مدرن مدل آینه دستشویی اگرچه ساده هستند، اما متریال باکیفیت بکار رفته در آنها ظاهری بسیار لوکس در دکوراسیون دستشویی ایجاد می نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 371

به "30 مدل آینه دستشویی در طرح های جدید و شیک مطابق مد روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل آینه دستشویی در طرح های جدید و شیک مطابق مد روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید