14 از بهترین شهرهای کریسمسی در فلوریدا

به گزارش رپید دانلود، کریسمس یکی از اوقاتی است که بیشتر با روزهای برفی و سرمای زمستان عجین شده است. دوست دارید این بار گشت وگذار در بازارهای کریسمسی، خرید هدیه تعطیلات و لذت بردن از حال و هوای پایانی سال میلادی را در ساحل های آفتاب گیر انجام دهید؟ پس تعدادی از شهرهای فلوریدا جایی است که باید بروید! فلوریدا جایی است که آواز زنگ های مختلف، تماشا نور چراغ های رنگارنگ و های وهوی کریسمسی شهرهای آن، در کوتاه ترین زمان احساس شادی را برایتان به وجود می آورد. می توانید بابانوئل را تماشا کنید، در Pensacola موج سواری کنید، از بزرگ ترین درخت کریسمس ماسه ای جهان در West Palm Beach تماشا کنی و سوار یک سرسره برفی از ساراسوتا شوید. قرار است لیست 14 مورد از بهترین شهرهای کریسمسی در فلوریدا را به شما معرفی کنیم تا در سفر کریسمس خود از آن ها لذت ببرید:

14 از بهترین شهرهای کریسمسی در فلوریدا

1. سنت آگوستین

سرزمین عجایبی از نورهای چشمک زن از اواسط نوامبر تا ژانویه در خیابان های سنت آگوستین (و بسیاری از خانه های آن) دیده می شود. در طول این جشنواره سالانه، شب ها بیش از سه میلیون چراغ روی ساختمان های تاریخی و قدیمی اطراف مشاهده می کنید. چراغ هایی که اطراف درختان نخل، جاده ها و راستاها و خانه های مختلف روشن می شوند. می توانید با رزروکردن تور واگن برقی یا یک سفر دریایی، چراغ ها و تزئینات شهر را از دور هم ببینید. در دومین شنبه دسامبر برای دیدنی Regatta of Lights ، یک رویداد زیبا منطقه ای در این شهر آماده شوید.

قایق های روشن رنگارنگ بزرگ و کوچک در امتداد خلیج Matanzas به حرکت درمی آیند. سنت آگوستین میزبان یکی از بزرگ ترین رژه های کریسمس در شمال شرقی فلوریدا است. پس از پایان رژه، از مهمانان دعوت می شود تا با بابانوئل در Plaza de la Constitución دیدار کنند.

2. اورلاندو

یکی از بزرگ ترین مجذوب کنندهیت های اورلاندو پارک های بزرگ و موضوعی غول پیکر آن است. جایی که تصور شما را از سرگرمی، جشن روزهای کریسمس و هر چیزی که متعلق به این روزها است، چندین مرتبه بالاتر می برد! مهم ترین پارک های این شهر:

  • Walt Disney World and Universal Studios
  • SeaWorld
  • Volcano Bay

اصلاً دور از انتظار نیست اگر همه این پارک ها را در کریسمس، تزئین شده و زیبا ببینید. جشن بسیار زیبا و باشکوهی در دیزنی ورد برگزار می شود که بزرگ ترین جشن در شهر است. رژه بزرگی از شخصیت های موردعلاقه دیزنی، نمایش آتش بازی، کنسرت ها و نمایش هایی با موضوع تعطیلات با بازی شخصیت هایی مثل آنا و السا از فیلم فروزن برگزار می شود. اگر می خواهید برف را ببینید، به کارخانه برف Gaylord Palms بروید. علاوه بر اجرای این مراسم ها، جشن ها و غذاهای خوشمزه، فرصت های زیادی هم برای خرید هدایای تعطیلات برای گردشگران و مردم محلی وجود دارد.

3. میامی

میامی در فلوریدا جنوبی یکی از بهترین سواحل است. از چشم گیرترین و جالب ترین گزینه های خرید و غذای محلی در این استان وجود دارد. وقتی نوبت به جشن کریسمس می رسد، میامی همه چیزتمام است! نخل های تزئین شده، مجسمه های ماسه ای، جشن های مختلف و پارک موضوعی تعطیلات را می توانید در میامی ببینید. اگر در پی غذاهای خوشمزه کریسمسی هستید، به راحتی می توانید در شهر هر غذایی که دوست دارید را پیدا کنید. خرید لحظه آخری اما احتمالاً کمی سخت شود چون معمولا بازار این منطقه از آن جاهایی است که مردم زیادی به آن مراجعه می کنند.

جنگل افسون شده سانتا، پارک گرراستای را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می کند. این شهر بزرگ ترین شهربازی با مضمون کریسمس در جهان را دارد. پارک Bayfront جایی است که یک درخت کریسمس غول پیکر 52 فوتی را در آن می بینید. درختی که با گل و چراغ های درخشان تزئین شده است.

باغ وحش میامی را از دست ندهید. چراغ های باغ وحش و تزئینات آن از نوامبر تا دسامبر در معرض نمایش قرار دارند. چراغ هایی که به شکل حیوانات، چرخ وفلک شخص بابانوئل هستند.

4. ساحل غربی پالم

شرط می بندیم تابه حال درخت کریسمس ساخته شده از شن و ماسه را ندیده اید! در ماه دسامبر به West Palm Beach بروید تا یکی از عجایب کریسمس را ببینید. Marvel at Sandi ، یک درخت ماسه ای 35 پا و 700 تنی است که در بالای آن یک ستاره غول پیکر قرار گرفته است. با بیش از 5000 چراغ تزئین شده است. از 5 دسامبر هر شب تا 31 دسامبر هر 15 دقیقه یک بار موسیقی و نمایش نور از آن شنیده و دیده می شود.

میدان رزماری تنها میدان برفی است که در West Palm پیدا خواهید کرد. از 30 نوامبر تا پایان دسامبر، هر شب برف مهمان مردم محلی و گردشگران است. رژه دیدنی قایق های سرگرمیی ساحل پالم هرساله در اوایل دسامبر برگزار می شود. از بخش شمالی ساحل پالم (در فاصله هفت مایلی به سمت شمال) در ساعت 6 بعدازظهر شروع می شود و حدود دو ساعت بعد، در بخش دیگری از ساحل به پایان می رسد.

5. پنساکولا

بازدید از Pensacola Winterfest بهترین پیشنهاد برای خانواده هایی است که می خواهند کریسمس را کنار هم جشن بگیرند است. سواحل شنی این منطقه با چراغ های رنگارنگ زیادی تزئین شده اند. می توانید در رویدادهای مختلف این شهر شرکت کنید، برنامه های تعطیلات را دیدن کنید، شکلات داغ بنوشید و شاهد پایکوبی به زمین نشستن دانه های برف را در سراسر باشید. قطار برقی Winterfest Express یکی دیگر از ماجراجویی های سرگرم کننده است که برای بچه ها تدارک دیده شده است. بابانوئل (معروف به سانتا کاخون) در کریسمس منتظر بازدیدنمایندگان است. رژه قایق روشن Pensacola را از دست ندهید، یک رژه و رویداد درخشان که از پیاده روی ساحلی Pensacola بهتر دیده می شود.

6. جزیره کاپتیوا

زودتر در جزیره کاپتیوا به استقبال تعطیلات بروید. یکی از بهترین شهرهای کوچک فلوریدا است. Captiva در زمان کریسمس بسیار مجذوب کننده است. این شهر با چراغ های مختلفی تزئین شده است، مردم در حال روشن کردن درخت و آتش بازی در Tween Waters Inn در آخر هفته بعد از روز شکرگزاری هستند. همه چیز آن قدر رؤیایی و خاص است که هرگز دوست ندارید آنجا را ترک کنید!

کجا می توانید پاهای خود را در ماسه نرم بکشید درحالی که موج های دریا هر لحظه مثل پارچه ای مخملی روی پای شما کشیده می شود؟ همه چیز همین جا در کاپتیوا است. رژه مناسبتی کاپتیوا هم یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های این شهر در کریسمس است. رژه قایق کریسمس را هم از دست ندهید. رژه ای که مهمانان را با منظره ای باشکوه در کنار کانال روزولت آشنا می کند.

7. ساراسوتا

ساراسوتا، یکی از بهترین مکان های دیدنی در ساحل خلیج فلوریدا است. تعطیلاتی در سواحل شنی سفید با آب های گرم زمردی و نخل های تاب خورده را در این شهر می بینید. یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های وقتی است که دمای هوای بیرون 80 درجه است، اما گردشگران می توانند در فضاهای سرپوشیده ساراسوتا برف بازی کنند!

در مرکز شهر بیش از چهار میلیون چراغ در اشکال مختلف از گوزن شمالی تا درخت کریسمس روشن و آماده برای خرید است. می توانید از سرگرمی ها و امکاناتی مثل اسکیت روی یخ، چرخ وفلک، اسب سواری و برف بازی لذت ببرید. برای گشت وگذار و دیدن جاذبه های تعطیلات به یک واگن برقی ساراسوتا بروید یا برای شرکت در جشن های این روزها، جایی در SRQ Trolley رزرو کنید. Snow Fest Sarasota در مزرعه Lakewood Ranch برگزار می شود. این رویداد عالی سرگرمی هایی را برای خانواده دارد که مطمئناً شما هم نمی خواهید آن را از دست بدهید! قدم به یک کره بزرگ برفی بگذارید، یک آدم برفی، یک سرسره برفی بسازید و به دیجی گرینچ بروید. Candy Cane Hula Hoopers را از قلم نیاندازید.

8. سن پترزبورگ

به کریسمسی سن پترزبورگ بیایید! شما همه چیزهایی را که برای گذراندن اوقات خوشی در سنت پیت نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. بازار کریسمس Enchant بیش از 40 صنعتگر محلی دارد که اجناسی را از طعم های خوشمزه گرفته تا جواهرات منحصربه فرد می فروشند. فروشندگان در بازارها و نقاط مختلف شهر دوره گردی می کنند. Light Maze Adventure یکی از غافلگیر کننده ترین و محبوب ترین جاذبه های در سنت پیت برای بچه ها است.

9. جکسون ویل

اگر رؤیای یک کریسمس درخشان را دارید، در جکسون ویل پیدا خواهید کرد! همه چیز آن قدر در اینجا فرق دارد که هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. رویدادهای مجذوب کنندهی در این شهر برگزار می شود که یکی از مهم ترین های آنها Jax Illuminations است. این رویداد بازدیدنمایندگان را به یک سفر جادویی کریسمسی با صحنه های باشکوه و درختان درخشان غول پیکر می برد.

چندین رویداد مختلف دیگر در طول روزهای کریسمس را می توانید در جکسون ویل پیدا کنید. رژه قایق جکسون ویل یکی دیگر از ماجراها و سنت های مجذوب کنندهی است که در امتداد سواحل شمالی و جنوبی رودخانه سنت جان اتفاق می افتد. پایان این رژه هم با یک نمایش آتش بازی جشن می گیرند.

10. فورت لادردیل

فورت لادردیل مکانی زیبا برای گذراندن تعطیلات است. این منطقه که با آبراهه های سبک ونیز و سواحل بکر احاطه شده، یکی از هیجان انگیز ترین ها است. در تعطیلات، بلوار لاس اولاس، میزبان سرزمین عجایب زمستانی معروف به کریسمس در لاس اولاس است. مهم ترین سرگرمی کریسمس فورت لادردیل، رژه قایق Seminole Hard Rock Winterfest است. قایق های کوچک بادبانی را برای این رویدادهای تعطیلاتی آماده می کنند و جلوه بسیار درخشانی دارد.

11. سلبریشن

اگر امیدوار هستید که یک کریسمس سفید در فلوریدا آفتابی پیدا کنید، شهر سلبریشن جای شماست. این مکان زیبا واقعاً منحصربه فرد است، از طریق شرکت والت دیزنی و بر اساس چندین شهر کوچک آمریکایی ایجاد شده است. خیابان های آن مملو از ساختمان های زیبا با سبک های مختلف معماری هستند. در جشن رژه نور و Teddy Bear Toss شرکت کنید.

تور سالانه تعطیلات و سرزمین عجایب زمستانی را از دست ندهید. این تورها فرصتی است که صاحبان تمام خانه های شهر تلاش خود را می کنند تا محل زندگی خود را برای تعطیلات، روزهای جشن و دورهمی های مختلف آماده کنند. سرزمین عجایب زمستانی سلبریشن هم بسیار قابل توجه است. درختان و میزهای تزئینی زیبایی که برای خرید در دسترس هستند را در این محل خواهید دید.

12. تالاهاسی

تالاهاسی در فصل تعطیلات و جشن کریسمس با چراغ های چشمک زن و رنگارنگی پوشانده شده است. یکی از بهترین شهرهای فلوریدا که با درخشش جشن کریسمس، زنده می شود. چه در خیابان های محله قدم بزنید و چه در دل شهر خرید کنید، احساس خوشحالی خواهید داشت. قدم زدن در پارک آبشار یکی دیگر از راه های سرگرم کننده برای گذراندن یک عصر دوست داشتنی در تالاهاسی است.

بیش از 20 اجرا از جمله سرودهای کریسمس در این شهر برگزار می شود. جشنواره سالانه زمستان جشن چراغ ها، موسیقی و هنر هم بسیار محبوب است. این رویداد یک روزه پرطرف دار، مجذوب کنندهیت تعطیلات شهر را بسیار زیاد می کند. به طوری که افراد زیادی از منطقه ها مختلف برای دیدن آن می آیند. قبل از قدم زدن در کنار Candy Cane Lane (معروف به پارک مک کارتی) مراسم روشن شدن درخت را دیدن کنید.

13. ملبورن

رژه نورانی سالانه ملبورن دیدنی است. شناورهای محلی (برخی از آنها از طریق پیشاهنگان دختر و پسر طراحی شده اند) که در راستا جشن حرکت می کنند، رقاصانی که برای سرگرمی بازدیدنمایندگان به خیابان می آیند جزء محبوب ترین بخش های مراسم تعطیلات هستند. بیشتر این مراسم ها در پارک Wickham برگزار می شوند. پارکی که با بیش از سه میلیون چراغ روشن می شود. پارک از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه (از جمله تعطیلات) باز است. باغ وحش برورد هم یکی از دیدنی ترین منطقه ها ملبورن است.

14. فورت کریسمس

چه مکانی برای گذراندن تعطیلات جشن بهتر از شهری به نام کریسمس است؟ این شهر زیبا با نام Fort Christmas که در 25 دسامبر 1837 در سومین جنگ Seminole تأسیس شد، درست مثل نامش، یکی از بهترین شهرها برای دیدن تعطیلات کریسمس است. این شهر کوچک در حدود 25 مایلی شرق اورلاندو واقع شده است و بزرگ ترین ساختمان تمساح شکل جهان را در خود جای داده است. اوایل دسامبر در کریسمس یک نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و غذای خوشمزه برگزار می شود و همچنین هنرهای دیگری مثل منبت کاری، آهنگری و… هم در این نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفته است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1178

به "14 از بهترین شهرهای کریسمسی در فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 از بهترین شهرهای کریسمسی در فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید