گربه ی عنکبوتی در Spider-Man: Miles Morales را ببینید

به گزارش رپید دانلود، همان طور که چند روز پیش تعیین شد، در این ماه و تا قبل از عرضه بازی Spider-Man: Miles Morales سایت گیم اینفورمر قرار است اطلاعات و جزئیاتی اختصاصی از این بازی منتشر کند. جدیدترین نمایش منتشرشده از بازی، شخصیت جدید و بامزه ای را نشان می دهد که کسی انتظارش را نداشت.

گربه ی عنکبوتی در Spider-Man: Miles Morales را ببینید

بازی کردن در نقش مرد عنکبوتی و مبارزات با افراد شرور به اندازه کافی می تواند سرگرم کننده و جالب باشد، حال تصور کنید که گربه ای بامزه در کنارتان در نبردها به شما یاری کند. نمایش جدیدی که از بازی منتشر شده، دقیقا چنین چیزی را نشان می دهد. این گربه که در اینترنت با نام Spider-Cat معروف شده، در مدت اندکی توانسته توجه هواداران را در شبکه های مختلف اجتماعی به خود جلب کند و بسیاری را شیفته خود سازد.

در ویدیو جدید بازی Spider-Man: Miles Morales، تعیین شده که مایلز مورالز به وسیله گوشی خود در بازی متوجه می گردد که گربه یکی از فروشندگان دزدیده شده است. به همین خاطر مایلز تصمیم می گیرد تا آن گربه را نجات دهد. جالب است که در بازی برای خطاب گربه، از همان نام مرد عنکبوتی استفاده شده است. پس از نجات گربه و تمام کردن این مأموریت فرعی، یک لباس ویژه که دارای یک هودی جذاب است، به شما داده خواهد شد و همین طور یک ماسک ویژه مرد عنکبوتی برای Spider-Cat باز خواهد شد. Spider-Cat (گربه عنکبوتی!) در کوله پشتی مرد عنکبوتی همراه شما خواهد بود. جالب ترین بخش نمایش، به اواخر آن مربوط است که مایلز در حال مبارزه با خلاف کاران نیویورک است و در حالی که می خواهد آخرین دشمن را شکست دهد، گربه ناگهان از کوله پشتی بیرون می آید و پس از حرکتی ترکیبی با مرد عنکبوتی، با پنجه خود به سوی دشمن حمله می نماید.

این اتفاق بامزه باعث شده گربه عنکبوتی که اکنون ماسک مخصوص کوچکی هم بر چهره دارد، به سرعت در شبکه های اجتماعی محبوب گردد و هواداران بازی را سورپرایز کند. جالب است که اینسامنیاک گیمز علاوه بر استفاده از شخصیت های همیشگی و قدیمی مرد عنکبوتی، سعی دارد با داستان اورجینال خود و اضافه کردن چنین شخصیت هایی تنوع بیشتری به بازی بدهد.

به تازگی جزئیات جدیدی از داستان و گیم پلی بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شده که در آن از بسیاری از ویژگی های جدید بازی مطلع شده ایم. شاید مهم ترین نکته ای که از نمایش های اخیر دریافتیم، این باشد که استودیو سازنده بازی این نسخه را با رویکرد ساده ای خلق ننموده و قرار نیست که با یک بسته الحاقی برای نسخه قبل روبرو باشیم. بلکه بازی Spider-Man: Miles Morales بیشتر به دنباله ای کوچکتر برای نسخه قبلی شباهت دارد؛ دنباله ای که البته با توجه به عرضه برای کنسول پلی استیشن 5، تغییرات گرافیکی بسیار خوبی داشته و حتی از ویژگی گرافیکی ری تریسینگ هم پشتیبانی خواهد نمود و البته یک حالت هم برای اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه وجود خواهد داشت.

بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales در تاریخ 22 آبان 1399 در آمریکا و ژاپن و 29 آبان در اروپا و دیگر نقاط دنیا برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین نسخه Marvels Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition بازی هم در همین تاریخ عرضه خواهد شد. این نسخه، علاوه بر بازی مرد عنکبوتی: مایلز مورالز، نسخه ریمستر شده اثر قبلی را هم در خود جای داده است.

ویدیویی که گیم اینفورمر برای نمایش Spider-Cat منتشر نموده است را در ادامه می توانید ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 602

به "گربه ی عنکبوتی در Spider-Man: Miles Morales را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه ی عنکبوتی در Spider-Man: Miles Morales را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید