کوه های دهستان منگشت باغملک در حصار آتش، دلیل حادثه معین نیست

به گزارش رپید دانلود، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باغملک گفت: آتش سوزی در مراتع جنگلی ارتفاعات دهستان منگشت این شهرستان از ساعت 15 امروز شروع شده است.

کوه های دهستان منگشت باغملک در حصار آتش، دلیل حادثه معین نیست

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ، بهروز کی شمس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باغملک گفت: براساس گزارش منابع محلی، از ساعت 15 امروز، آتش در مراتع جنگلی بلوط دهستان منگشت این شهرستان شعله ور شده است.

او با بیان اینکه با همکاری نیرو های مردمی و اعزام نیرو های یگان امداد، تا این لحظه آتش سوزی بخش گلوگاه روستای رباط مهار شده است، اضافه کرد: گروه دوم نیرو های امدادی یگان حفاظت در حال اعزام به کوه های مجاور روستای کیوپ هستند تا به فرایند خاموش کردن آتش سوزی در این منطقه یاری نمایند.

کی شمس با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مقدار خسارت مراتع و جنگلی سوخته به دست نیامده است، توضیح داد: پس از انتها یافتن عملیات مهار آتش، تحقیقات برای پیداکردن منشا این آتش سوزی شروع می گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1099

به "کوه های دهستان منگشت باغملک در حصار آتش، دلیل حادثه معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه های دهستان منگشت باغملک در حصار آتش، دلیل حادثه معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید