کاهش فوتی ها در هلال احمر!

به گزارش رپید دانلود، با اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، تصادف های منجر به فوت در این معبر مهم منطقه17 کاهش یافت.

کاهش فوتی ها در هلال احمر!

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه17 با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح شاهد روان سازی بار ترافیکی در خیابان هلال احمر هستیم. همچنین اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابران پیاده، کانالیزه (جدا) شدن حرکت اتوبوس و موتورسیکلت های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر و تأمین دسترسی خودرویی خواهد شد.

رضا شنگی افزود: خیابان هلال احمر یکی از خیابان های منطقه است که دسترسی های مهم و پرتردد دارد و خیابان قزوین در منطقه17 را به میدان رازی در منطقه11 وصل می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور و در راستای کاهش تصادف های منجربه فوت و ایمن سازی نقاط حادثه خیز یا نقاط دارای پتانسیل بروز حادثه، خیابان هلال احمر، حدفاصل خیابان قزوین تا پل هلال احمر در محدوده منطقه17 که به صورت رده عملکردی یک طرفه از غرب به شرق و دارای خط ویژه مسیر اتوبوس های تندرو در مسیر غرب به شرق و شرق به غرب بود، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت. بنابراین طی جلسات مشترک با پلیس راهور و کمیته ایمنی و کاهش تصادفات تهران بزرگ، طرح ابداعی کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری منطقه مورد بررسی و مصاحبه قرار گرفت و پس از بررسی های انجام شده، منجر به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر شد.

شهردار منطقه گفت: این طرح شامل حذف مسیر اتوبوس های تندرو در مسیر غرب به شرق و جداسازی مسیر خط ویژه اتوبوس های تندرو در مسیر شرق به غرب به صورت اجرای جدول دوبل و نوار میانی در دست اقدام قرار گرفت.

شنگی با بیان اینکه اجرای این طرح از اواخر سال گذشته شروع شده، افزود: با اجرای این طرح، ایستگاه اتوبوس کشاورز در مسیر غرب به شرق به حاشیه سواره رو انتقال پیدا کرد و به این ترتیب حدود 5متر به عرض سواره رو خیابان هلال احمر اضافه کرده شد.

وی با اتمام این طرح تا یک ماه آینده با تلاش نیروهای اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: با چنین اقدامات موثری، در حال حاضر منطقه17 به منطقه برتر تهران از لحاظ کاهش تصادف های منجربه فوت و ایمن سازی معابر تبدیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1567

به "کاهش فوتی ها در هلال احمر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فوتی ها در هلال احمر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید