پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد، امروز شدت وزش باد در استان شدید باشد، اضافه کرد: روز سه شنبه تا حدودی وزش باد کاهش پیدا می نماید، اما از روز چهارشنبه مجددا وزش باد در استان شدت می گیرد.

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغپور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط جوی در چهارمحال و بختیاری تا خاتمه هفته جاری، اظهار کرد: برای آسمان استان تا خاتمه هفته جاری جوی آرام پیش بینی می گردد، اما در ساعات بعد از ظهر در بیشتر مناطق به ویژه شرق استان وزش باد و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد، امروز شدت وزش باد در استان شدید باشد، اضافه نمود: روز سه شنبه تا حدودی وزش باد کاهش پیدا می نماید، اما از روز چهارشنبه مجددا وزش باد در استان شدت می گیرد.

وی با بیان اینکه برای صبح روز سه شنبه احتمال کاهش نسبی دما در بعضی ایستگاه های هواشناسی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در بیشتر نقاط استان احتمال افزایش دما وجود دارد، شهرستان های سامان و بن با افزایش غیرعادی دما در چند روز اخیر روبرو بودند که امروز دما در این شهرستان ها به حالت عادی بازگشت.

چراغپور گفت: طی 24 ساعت گذشته شهرهای شهرکرد، سورشجان و بلداجی با کمینه دمای هشت درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقاط در چهارمحال و بختیاری بودند، همچنین شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور بود، لردگان با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه در استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1005

به "پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید