پیرلو: یوونتوس چوب کم تجربگی بازیکنان جوانش را خورد، وقتی بازیکنانم نیستند چه کار کنم؟

به گزارش رپید دانلود، سرمربی یوونتوس، توقف شاگردانش مقابل هلاس ورونا در هفته بیست و چهارم رقابت های سری A را ناشی از کم تجربگی مهره های جوان این تیم دانست.

پیرلو: یوونتوس چوب کم تجربگی بازیکنان جوانش را خورد، وقتی بازیکنانم نیستند چه کار کنم؟

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو پس از تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) این تیم در خانه هلاس ورونا در هفته بیست و چهارم سری A که شانس این تیم را برای کاهش فاصله با تیم های صدرنشین جدول کم کرد، گفت: این نتیجه ناراحت نماینده است چون می دانستیم بازی سختی خواهد شد و باید برای دریافت نتیجه در آن بجنگیم. توانستیم گل اول را بزنیم که سخت ترین بخش کارمان هم بود اما در حفظ فزونی مان ناتوان بودیم. یکسری جزئیات در بازی وجود دارد که متأسفانه بازیکنان جوان ما آنها را درک نمی نمایند و همان جزئیات می تواند رقم زننده تفاوت ها و کسب یا از دست دادن امتیازات شوند.

یوونتوس بار دیگر امتیاز از دست داد و حالا ممکن است فاصله اش با اینتر صدرنشین بیشتر از قبل گردد. این تیم بازی را تهاجمی شروع کرد اما هرچه از زمان بازی گذشت قدرتش کم شد و کار به جایی رسید که دروازه بانش با یاری تیر دروازه دو بار ناجی این تیم شد.

پیرلو اضافه کرد: زمانی که جلو هستید، باید سعی کنید کار حریف را یکسره کنید. خیلی از بازیکنان باتجربه مان را در اختیار نداریم. به همین دلیل بازیکنان جوانتر مان درک نمی کردند که فرایند بازی به چه سمتی پیش می رود. از کریستیانو و الکس ساندرو خواستم که با آنها صحبت نمایند و توصیه های لازم را انجام دهند اما ظاهراً این هم کافی نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا یوونتوس بیش از اندازه به کریستیانو رونالدو وابسته شده است، تأکید کرد: در شرایطی اضطراری هستیم اما کوشش می کنیم با بازیکنانی که داریم کارمان را پیش ببریم. این فقط تیم ما نیست که غیبت بازیکنانی مانند پائولو دیبالا و آلوارو موراتا را احساس می نماید بلکه هر تیم دیگری هم نبودن چنین بازیکنانی را حس خواهد نمود.

سرمربی بانوی پیر از شنیدن سؤالی از خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا که استفاده از بازیکنان غیرتخصصی برای پست های مختلف را زیر سؤال برد ناراحت شد و گفت: شما بهتر است قبل از اظهارنظر بازی را تماشا کنید. ما در شرایط اضطراری بودیم. اگر دیده باشید که چند بازیکن غایب داریم متوجه این موضوع می شوید. اینقدر بازیکن کم داشتیم که الکس ساندر (دفاع چپ) را به عنوان مدافع میانی در ترکیب قرار دادم. بیشتر از این دیگر نمی توانستیم چیزی ابداع کنم. وقتی 4 مدافعان تیم تان، مدافعان کناری و مهاجمان تیم تان را ندارید، چه کار از دست تان ساخته است؟ اگر شما می دانید به من بگویید تا همان کار را انجام دهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 874

به "پیرلو: یوونتوس چوب کم تجربگی بازیکنان جوانش را خورد، وقتی بازیکنانم نیستند چه کار کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: یوونتوس چوب کم تجربگی بازیکنان جوانش را خورد، وقتی بازیکنانم نیستند چه کار کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید