پل معلق -مشکین شهر-ایران

به گزارش رپید دانلود، امنیت این پل براساس آیین نامه های جهانی تعریف شده است به طوری که در روزهای تعطیل 3 هزار نفر از آن عبور می نمایند.

پل معلق -مشکین شهر-ایران

پل معلق مشکین شهر

مشکین شهر شهری در دامنه های شمالی کوه سبلان درنزدیک ترین راه دسترسی به قله سبلان که این کوه با ارتفاع 4811متراز سطح دریا جلوه ویژه ای به طبیعت این شهرداده .سبلان بعد از دماوند دومین اتشفشان خاموش ایران است .این شهر به خاطرمجاورت باکوه وجنگل ودره های زیبا مناظر بی نظیری راساخته چنانکه مسولین منطقه اقدام به ساخت پل معلق مشگین شهر به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه در ارتفاع 80 متری رودخانه خیاوچای نموده اند.

این پل دارای عرض دو متر و 365 متر طول به عدد روزهای سال است . این پل در منطقه نمونه گردشگری احداث شده و برای احداث پل و تاسیسات جانبی آن بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شده استاین پل بخشی از مجموعه گردشگری خیاو تا گیردولی بوده و در زمینی به مساحت 130 هکتار بنا شده است. منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گیردولی بزرگ ترین پروژه گردشگری استان اردبیل است. این مجموعه گردشگری شامل تالارهای پذیرایی، سوئیت های اقامتی، سایت بالن سواری و ورزش های هوایی، رستوران گردان و بازارچه های صنایع دستی، شهربازی و دیگر امکانات مختلف تفریحی است.

امنیت این پل براساس آیین نامه های جهانی تعریف شده است به طوری که در روزهای تعطیل 3 هزار نفر از آن عبور می نمایند.

عبورازاین پل بامنظره های زیبایش ولرزش های هیجان انگیزش برای عابران بسیار جذاب است وهرگردشگری را به وجد می اورد .انهادرتمام طول راستا جنگل دره ورودخانه را همراه با لرزش های پل طی مینمایند که بسیار مهیج ومفرح است .

عبوراز این پل به گردشگران این فرصت را میدهد تاطیبعت را از زاویه جدیدی تماشا گر باشند.

منبع: سفرگو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 95

به "پل معلق -مشکین شهر-ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق -مشکین شهر-ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید