پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر

به گزارش رپید دانلود، با اجرای نقاشی های دیواری در راستا بزرگراه شیخ محمدی، گالری زیبایی در معابر جنوب شهر تهران ایجاد می گردد. اجرای این طرح در راستای اهداف مدیریت شهری برای رنگ دادن به شهر و ایجاد شادابی در جامعه عنوان شده است.

پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر

خبرنگاران/ فاطمه عسگری نیا:مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 11 در این باره به خبرنگار ما می گوید: این طرح که کار مشترکی میان اداره زیباسازی شهرداری منطقه 11 و اداره نقاشی سازمان زیبا سازی شهر تهران است با ترکیب رنگ های شاد ، خطوط منحنی و الهام گیری از طبیعت منطقه 11 در حال اجراست.

اشکان بیات اضافه نمود: طرح نقاشی دیواری در راستا بزرگراه شیخ محمدی روی 17 ساختمان بلند موجود در این راستا اجرا می گردد که در سرانجام این پازل های مجزا یک گالری زیبای هنری در مقابل چشمان شهروندان خلق خواهد نمود.

او در ادامه با اشاره به تنوع پروژه های اداره زیباسازی شهرداری منطقه 11 در بخش نقاشی های دیواری گفت: علاوه بر این، ما امروز در حال اجرای بزرگترین نقاشی دیواری تهران قدیم در خیابان جمهوری هستیم که در تقاطع خیابان های حافظ و جمهوری در حال اجراست .

رئیس اداره زیبا سازی شهرداری مطنقه 11 گفت: این نقاشی دیواری که 1400 مترمربع است، تصویر میدان حسن آباد قدیم را در دهه 30 به تصویر می کشد و پیش بینی می گردد این طرح در ایام الله دهه فجر پرده برداری گردد .

بیات یادآور شد: 4 کیلومتر از حصار ناصری در منطقه 11 قرار گرفته است و با توجه به این ظرفیت کوشیده ایم تا با اجرای نقاشی های دیواری، تاریخ و هویت و اماکن تاریخی و با ارزش منطقه را به زبان نقاشی برای شهروندان روایت کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 120

به "پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشیدن رنگ شادابی به چهره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید