ویسی: فولاد با یک باخت نمی میرد، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم

به گزارش رپید دانلود، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت تیمش بازی خوبی برابر پرسپولیس به نمایش گذاشت.

ویسی: فولاد با یک باخت نمی میرد، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی کیفیت فنی بالایی داشت و تمام آنهایی که بازی را دیدند لذت بردند. در نیمه دوم بازی گل داشت و سهم پرسپولیس بیشتر بود و توانستند از دو ضربه ایستگاهی که قبلا درباره آنها تذکر داده بودیم به گل برسند. وقتی از پرسپولیس گل بخورید و بخواهید به بازی بگردید کار سخت می گردد. بعد از گل پریرا می توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه پرسپولیس شدیم. امیدوارم در آینده بازی های بهتری انجام بدهیم و برنده باشیم. به پرسپولیس تبریک می گویم و از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم.

وی اضافه نمود: تیم ما رو به جلو بازی می کرد و پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم اما آنها از مسابقه آمده بودند و زخم خورده بودند. تجربه فولاد به ما چربید و اینکه بازی اول را باختیم و همه چیز تمام شد، نیست. در آینده تیم درخشان و خوبی خواهیم داشت و تماشاگران باید شکیبا باشند. سعی می کنیم هفته آینده برد بیرون خانه بیاوریم تا این باخت جبران گردد.

ویسی بعلاوه گفت: سه بازیکن ما در تیم امید بودند اما در بازی بعدی در کنار ما خواهند بود. پنجره ما درست زمانی باز شد که همه بازیکنان به تیم های دیگر پیوسته اند و این باز شدن پنجره به درد ما نمی خورد. ما در پی یک مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که اگر بتوانیم او را جذب کنیم.

او ادامه داد: همه تیم ها باخت می آورد و فوتبال همین است. تیم ما نمرده است و زنده است. آنهایی که کیفت بازی را دیدند متوجه شدند که تیم ما هیچوقت اینچنین هجومی بازی نمی کرد. بعد از گل خوردن تمرکز ما به هم خورد اما این فوتبال است و برد و باخت دارد. پرسپولیس امروز برای برد آمده بود و ما هم برای نباختن و برد بازی کردیم اما تیم ما رو به بالا نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1194

به "ویسی: فولاد با یک باخت نمی میرد، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: فولاد با یک باخت نمی میرد، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید