مقاله: مؤسسه هنر شیکاگو آمریکا (The Art Institute of Chicago)

به گزارش رپید دانلود، مجموعه­ های فوق العاده و دست اول هنر مدرن در این مؤسسه به نمایش گذاشته شده اند که یکی از بهترین و مفهومی­ترین مجموعه­ های دنیا به شمار می­روند و بعضی از اصلی­ترین عناصر دوره حاضر را به معرض نمایش عمومی گذاشته اند.

مقاله: مؤسسه هنر شیکاگو آمریکا (The Art Institute of Chicago)

با استفاده از وای فای رایگان موزه می­توانید اپلیکیشن رایگان موبایل را دانلود کنید. در این برنامه یک راهنمای شخصی همراه تور صوتی، داستان­های پشت صحنه و موسیقی گنجانده شده تا غرق زیبایی­های فرهنگ و خلاقیت شوید. با استفاده از نقشه تشخیص دهنده محل، آثار هنری سخنگو را پیدا کنید. مؤسسه هنر شیکاگو تقریباً یک میلیون فوت مربع مساحت جهت بازدید ارائه داده است و برنامه­ های موبایل می­توانند حین بازدید، راهنمای شما باشند. این برنامه را از اپ استور دانلود کنید.

در بخش گالری هنر، اسلحه و زره قرون وسطا و رنسانس می­توانید مجموعه محبوب هنرهای اروپای کهن را ببینید. این بخش پس از سالها کوشش جهت حفظ و بازسازی کامل گالری، مجموعه­ای از قرون وسطا و رنسانس شامل محراب­های یادبود، جواهرات فوق العاده و زره­ های کامل سوار بر اسب را به نمایش گذاشته است.

در بخش اتاق­های سلطنتی مینیاتوری المان­های داخلی اروپایی متعلق به قرن سیزدهم و مبلمان امریکایی قرن هفدهم تا سال 1930 را ببینید.

منبع مقاله: مؤسسه هنر شیکاگو آمریکا (The Art Institute of Chicago)

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 813

به "مقاله: مؤسسه هنر شیکاگو آمریکا (The Art Institute of Chicago)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مؤسسه هنر شیکاگو آمریکا (The Art Institute of Chicago)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید