معماری شگفت انگیز کاروانسرای شاه عباسی

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/البرز یک عضو کنوانسیون جهانی گردشگری معماری کاروانسرای شاه عباسی کرج را شگفت انگیز توصیف کرد.

معماری شگفت انگیز کاروانسرای شاه عباسی

جهت دریافت خدمات طراحی پارکینگ کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

فیلیپ گیل در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: پیش از این چهار سال قبل به ایران آمده بودم و این دومین بار است که به ایران سفر می کنم.

وی در پاسخ به این که هدفش از سفر به ایران چیست اظهار داشت: ایران به عنوان میزبان کنوانسیون جهانی گردشگری در سال 2017 انتخاب شده است و چون یکی از اعضای این کنوانسیون هستم به ایران سفر کردم.

این عضو کنوانسیون جهانی گردشگری از حضور 300 نفر از اعضای این کنوانسیون برای شرکت در مجمع دو سالانه اطلاع داد و گفت: این اعضا در هیئت های چند نفره به شهرهای مختلف ایران سفر نموده اند که هیئت ما نیز در استان البرز حضور یافت.

گیل که در شهر مونترال کانادا صاحب یک شرکت راهنمای گردشگری است، اضافه کرد: مردم ایران مردمی دوست داشتنی هستند که در برخورد با گردشگران واکنش خوبی از خود نشان می دهند و من عاشق این مردم هستند.

وی پس از حضور در کاروانسرای شاه عباسی معماری این بنا را شگفت انگیز توصیف کرد و گفت: همه چیز بسیار عالی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 125

به "معماری شگفت انگیز کاروانسرای شاه عباسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری شگفت انگیز کاروانسرای شاه عباسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید