معرفی انواع کیف های زنانه برای کاربردها و استایل های مختلف

به گزارش رپید دانلود، کیف های زنانه یکی از مهم ترین اکسسوری ها در استایل زنانه هستند. کیفی که انتخاب می کنید باید با استایل شما هماهنگ باشد؛ مجالس و میهمانی ها، خرید، پیاده روی روزانه، سفر، قرار عصرانه در یک کافه، قرار رسمی و محل کار هر یک موقعیت هایی هستند که باید برایشان کیف های مناسب داشته باشید. برخی از انواع کیف ها قابلیت آن را دارند که در موقعیت های مختلفی استفاده شوند و برخی کیف ها تنها مخصوص موقعیت های خاصی هستند. اما چه کیف هایی برای چه استایل ها و موقعیت هایی مناسب هستند؟ چطور کیف مناسب را انتخاب و آن را با استایل های مختلف ست کنیم ؟ با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا چند مدل کاربردی کیف زنانه را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع کیف های زنانه برای کاربردها و استایل های مختلف

کیف کوئیلتد Quilted Bag

این کیف های فانتزی که شکلی شبیه به یک پاکت کوچک و یک بند ظریف زنجیری دارند یکی از کاربردی ترین کیف های زنانه هستند و در کمد لباس بیشتر خانم ها وجود دارند. این کیف ها که جلوه ای کلاسیک به استایل روزمره می بخشند توسط برند شنل طراحی شده اند و در موقعیت های متنوعی قابل استفاده هستند.

چنانچه به استایل مینیمال علاقه مند هستید و می خواهید یک کیف برای موقعیت های مختلفی مثل میهمانی های رسمی و غیر رسمی، قرارهای شخصی و شغلی و حتی استایل روزمره خیابان داشته باشید یک کیف کوئیلتد خوش دوخت و با کیفیت انتخاب کنید و از ترکیب این کیف کوچک و زیبا در استایل تان لذت ببرید.

  • راهنمای کامل لباس پوشیدن به سبک استایل مینیمال

کیف توت Tote Bag

این کیف های دستی و دوشی با سایز بزرگ یا متوسط که در اصل برای حمل و نقل وسایل سنگین و پرحجم طراحی شده اند به جز دو دستگیره موازی در هر دو طرف اتصالات دیگری ندارند. پیشینه کیف های توت به آفریقا می رسد؛ زمانی که از کیف هایی بزرگ با دو دسته بلند برای حمل چیزهای سنگینی مثل یخ استفاده می شده است. هدف از طراحی این کیف ها این است که در روزهای پرمشغله و شلوغ، زمانی که به یک خرید طولانی، محل کار، استخر و یا ساحل می روید بتوانید به راحتی وسایل تان را حمل کنید بدون این که نگران باشید وسایل در کیف جا نشود یا سنگینی وسیله ها باعث خرابی کیف تان شود.

کیف های توت که هم به صورت پارچه ای و هم به صورت چرمی طراحی می شوند به خاطر کاربردهای مختلف شان بسیار محبوب و مشهور شده اند. این کیف های زنانه را با ترکیب های مختلف می توانید ست کنید؛ به عنوان مثال در استایل بوهو که کیف های گشاد و بزرگ پیشنهاد می شود یکی از گزینه ها می تواند کیف های توت باشد.

کیف بولر Bowler Bags

بولر یک کیف زنانه با سایز متوسط و دسته های کوتاه است که ساختار بالایی آن گنبد مانند است. نام این کیف از کیسه های توپ بولینگ الهام گرفته شده است. این کیف ها اغلب در استایل روزمره مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میهمانی های غیررسمی، قرارهای شغلی و محل کار هم می توانید بولرها را با ترکیب خود ست کنید.

کیف سچل Satchel

کیف های سچل هم برای خانم ها و هم برای آقایان مرسوم هستند. این کیف های مستطیلی شکل که اغلب دارای یک دسته و یک بند بلند هستند معمولا به صورت یک طرفه روی دوش انداخته می شوند اما در عین حال می توانید بند بلند را درون کیفتان انداخته و دسته آن را بگیرید.

چنانچه شاغل و یا دانشجو هستید کیف های سایز بزرگ سچل برای شما کاربرد فوق العاده ای دارند چرا که می توانید لپ تاپ و یا کتاب هایتان را به راحتی در آنها جا دهید و از طرف دیگر دارای ظرافتی زنانه هستند و می توانید آنها را به راحتی با استایل های مختلف اداری و غیراداری ست کنید. نکته قابل توجه در این کیف ها این است که باید کیفی بادوام و با کیفیت تهیه کنید که بتوانید به راحتی و با خیال آسوده لپ تاپ یا کتاب هایتان را در آن جا دهید و مطمئن باشید که توانایی حمل سنگینی وسایل تان را دارد؛ به همین جهت برای انتخاب یک کیف سچل بهتر است به سراغ کیف های چرم طبیعی یا چرم مصنوعی استاندارد و با کیفیت بروید.

کیف های سچل در سایز کوچک و مدیوم هم وجود دارند که می توانید آنها را در استایل روزمره تان ست کنید و مطمئن باشید که جلوه مناسبی به استایل شما می دهند چرا که این کیف ها به دلیل ساختار مستطیلی و محکمی که دارند حتی اگر داخل شان خالی باشد، شکل خود را حفظ می کنند و به همین دلیل یکی از بهترین و شیک ترین آیتم ها برای استایل مینیمال محسوب می شوند.

کیف خورجینی Saddle Bag

این کیف ها شبیه خورجین دوچرخه یا اسب هستند و به همین دلیل کیف های خورجینی نامیده شده اند. کیف های خورجینی هم به صورت دوشی و هم به صورت یک طرفه استفاده می شوند و دارای یک رویه هستند که از پشت تا روی کیف را در بر می گیرد و در قسمت پایینی کیف قفل می شود.

برند دیور اولین بار کیف های خورجینی را ارائه کرد و پس از مدتی این کیف های دوشی به یکی از محبوب ترین کیف ها برای استایل روزمره تبدیل شدند. کیف های خورجینی که هم برای آقایان و هم برای خانم ها در سایزهای کوچک و مدیوم طراحی می شوند، معمولا فاقد دسته و دارای یک بند بلند هستند که قابلیت تنظیم شدن دارد.

اگر تصمیم گرفتید کیف های خورجینی را خریداری کنید بهتر است به سراغ نمونه های چرمی آن بروید. در استایل روزمره، پیاده روی و همچنین محل کار می توانید کیف های خورجینی را انتخاب و استفاده کنید و از آنجایی که کیف های خورجینی تنوع مناسبی در طرح و رنگ دارند در استایل هایی مثل بوهو، مونوکروم یا وینتیج می توانید این کیف ها را با دیگر آیتم های تان ست کنید.

  • هر آنچه باید درباره استایل مونوکروم و این سبک لباس پوشیدن بدانید

کیف مینودیر Miniaudiere

این کیف های لاکچری، گران قیمت و فانتزی که بیشتر شبیه یک باکس جواهر هستند معمولا تزیینات زیاد و پر زرق و برقی دارند. می توانید از این کیف های مجلسی زنانه در میهمانی ها و مجالس شب به شکل دوشی یا دستی استفاده کنید و لوازمی مثل لوازم آرایش، گوشی موبایل و جواهرات را در آنها جا بدهید. بند کیف های مینودیر معمولا یک بند ظریف زنجیری یا مهره ای است. کیف های زنانه پر زرق و برق مینودیر یکی از شیک ترین آیتم ها برای میهمانی و مجالس رسمی محسوب می شوند. اگر به استایل وینتیج علاقمند هستید کیف های مینودیر بهترین گزینه برای شما هستند.

کیف باگت Baguette Bag

کیف های باگت که توسط برند ایتالیایی فندی طراحی شده اند ساختاری شبیه نان باگت دارند و اغلب دارای بند های کوتاهی هستند. می توانید کیف های باگت را در قرارهای رسمی و اداری و یا در استایل خیابان استفاده کنید. این کیف ها معمولا در دو سایز کوچک و مدیوم طراحی می شوند و دارای یک یا دو بند متوسط هستند که باید آن را روی دوشتان بیندازید.

کیف باکت Bucket Bag

این کیف های زنانه که ساختاری شبیه سطل دارند و در جهان مد جزو کیف های ترند و مد روز محسوب می شوند، معمولا ساختاری شل دارند و برخی از برندها در طراحی آنها از المان های شلوغ و رنگ های متنوع استفاده می کنند. چنانچه می خواهید استایل بوهو داشته باشید بهترین گزینه برای شما همین کیف های باکت هستند.

کیف های باکت معمولا دارای یک بند هستند و باید آنها را به روی دوشتان بیندازید. در استایل روزمره، پیاده روی و یا خیابان می توانید از این کیف ها استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که کیف های باکت قفل ندارند و در آنها باز است به همین خاطر برای نگهداری از وسایل گران قیمت چندان مناسب نیستند و در هنگام استفاده از این کیف هادر مترو و یا محل های شلوغ باید حتما حواس تان به کیف تان باشد. به دلیل ساختار خاص کیف های باکت اگر از طرفداران استایل مینیمال هستید بهتر است سراغ این نوع کیف ها نروید.

کیف کلاچ Clutch

کلاچ به معنی محکم بستن است و به همین خاطر این کیف ها که ظاهری کتابی دارند کیف های کلاچ نامیده می شوند. کیف های کلاچ فاقد بند و دسته هستند و باید آنها را در دست بگیرید. چنانچه قصد دارید به میهمانی عصر یا شب بروید یکی دیگر از کیف های کلاسیک و شیکی که می توانید استفاده کنید همین کیف های کلاچ هستند.

لوازمی مثل رژ لب، جواهرات و گوشی موبایل تان را در کیف کلاچ بگذارید و با این آیتم کلاسیک و جذاب یک استایل شیک برای میهمانی های شبانه و رسمی بسازید. تفاوت کیف های کلاچ و مینودیر در اینجاست که کیف های کلاچ اغلب مستطیلی و فاقد بند هستند اما کیف های مینودیر به اشکال مختلفی طراحی می شوند و بند دارند.

سخن آخر

اگر برای سال جدید قصد خرید کیف دارید ابتدا نگاهی به کمد لباس تان بیندازید؛ برای کدام یک از موقعیت ها کیف مناسب در اختیار ندارید؟ آیا برای روزهای شلوغ و پر مشغله که وسایل زیادی حمل می کنید کیف مناسب دارید؟ برای پیاده روی و استایل خیابان چطور؟ آیا برای میهمانی و مجالس شب کیف مناسبی دارید که به استایل تان جلوه بدهد؟ اگر علاقه مند به استایل هایی مثل مونوکروم ، وینتج یا بوهو هستید، کیفی دارید که بتوانید با سایر آیتم ها ست کنید؟ حالا با توجه به موقعیت ها، کاربرد، استایل های محبوب تان و آیتم هایی که به شما معرفی کردیم به سراغ انتخاب کیف جدید بروید و این نکته را همیشه مد نظر قرار بدهید که هر چه در انتخاب کیف بیشتر دقت شود، دوام و کاربری آن بیشتر خواهد بود.

منابع: sewguide , threadcurve

منبع: دیجی استایل
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 824

به "معرفی انواع کیف های زنانه برای کاربردها و استایل های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع کیف های زنانه برای کاربردها و استایل های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید